Geely je u Hrvatskoj rasprodao Coolray. Sad smo isprobali novi adut marke

Foto: Index Auto

NAJNOVIJI Geelyjev SUV, Cityray, imenom aludira na gradske ambicije, ali to je zapravo kompaktni SUV dužine 4,51 metar koji se pozicionira u sve brojnijem segmentu kompaktnih SUV modela.

Zlatna sredina u Geely svijetu je definitivno ovaj model. Cityray se ističe dinamičnim i upadljivim vanjskim dizajnom, s izraženom velikom maskom i svjetlosnim potpisom u obliku obrnutog slova L. Blago padajuća linija krova i 19 colni kotači daju modelu dinamičniji izgled s naznakama coupé stila. Naravno tu su i četiri ispušna nastavka.

Udobnost i prostranost na prvom mjestu

Vizualno, unutrašnjost je gotovo identična onoj iz većeg Starraya. Pogotovo su efektni svjetleći zvučnici. Kinezi su se u ovom modelu fokusirali na udobnost, a ne sportsku dinamiku koja više pristaje Coolrayu (4380 mm).

Najnoviji u ponudi kompaktni SUV dimenzija 4510 mm nudi solidnu prostranost, dobru izradu, preglednost i solidne materijale. Sjedala su udobna i kvalitetna, s dovoljno prostora naprijed i straga te praktičnim prtljažnikom.

Za upravljanje svim funkcijama tu je 13,2'' 2K zaslon visoke rezolucije. Velik je i pregledan, ali bismo voljeli da se pojedine funkcije lakše aktiviraju i pronalaze. Zato je projekcija 360 kamere za čistu peticu.

Na upravljaču koji je odličnog materijala i lijepo "leži" u ruci imate i opciju inteligentnog načina vožnje, uz čitav niz opcija za adaptivni tempomat, ali i sigurnosne opcije.

Pogonski sklop je poznati 1,5-litarski Geelyjev motor koji razvija 174 KS i 290 Nm okretnog momenta. Odlikuje ga miran rad, ali ima određene živčanoće na gasu, uz zapravo sasvim dobar doživljaj snage. Sedmostupanjski DCT mjenjač najbolje funkcionira pri umjerenoj vožnji. 

Ekonomičnost i vozne karakteristike

Potrošnja goriva je razmjerno solidna - na relacijskim vožnjama oko šest litara, u gradu iznad osam, dok je naš prosjek na testu bio 8.8 litara na 100 kilometara. Ovo su brojke na koje se očito moramo naviknuti, kad su SUV modeli u pitanju s jedinim i isforsiranim benzincima u ponudi. 

Podvozje s 185 mm udaljenosti od tla pruža određenu sigurnost na makadamskim cestama i visokim rizolima. Inače, SUV ambicije prati samo prednji pogon. Upravljački mehanizam je prilično posredan, što odgovara umjerenom stilu vožnje kojem je Cityray namijenjen. 

Cijena 

Novi Geely u Hrvatskoj je dostupan od 29.990 eura. To je cijena uz uračunatu akciju od 3.000 eura. Coolray je bio dostupan za nešto više od 24.000 eura (GK oprema), iako se u Hrvatskoj u najvećoj mjeri uzimala verzija GF (nešto preko 26.000 eura). Stoga ovaj Cityray, broj veći model zapravo na "razuman" način naplaćuje svoje proporcije.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.