Geely je u Hrvatskoj rasprodao Coolray. Sad smo isprobali novi adut marke
NAJNOVIJI Geelyjev SUV, Cityray, imenom aludira na gradske ambicije, ali to je zapravo kompaktni SUV dužine 4,51 metar koji se pozicionira u sve brojnijem segmentu kompaktnih SUV modela.
Zlatna sredina u Geely svijetu je definitivno ovaj model. Cityray se ističe dinamičnim i upadljivim vanjskim dizajnom, s izraženom velikom maskom i svjetlosnim potpisom u obliku obrnutog slova L. Blago padajuća linija krova i 19 colni kotači daju modelu dinamičniji izgled s naznakama coupé stila. Naravno tu su i četiri ispušna nastavka.
Udobnost i prostranost na prvom mjestu
Vizualno, unutrašnjost je gotovo identična onoj iz većeg Starraya. Pogotovo su efektni svjetleći zvučnici. Kinezi su se u ovom modelu fokusirali na udobnost, a ne sportsku dinamiku koja više pristaje Coolrayu (4380 mm).
Najnoviji u ponudi kompaktni SUV dimenzija 4510 mm nudi solidnu prostranost, dobru izradu, preglednost i solidne materijale. Sjedala su udobna i kvalitetna, s dovoljno prostora naprijed i straga te praktičnim prtljažnikom.
Za upravljanje svim funkcijama tu je 13,2'' 2K zaslon visoke rezolucije. Velik je i pregledan, ali bismo voljeli da se pojedine funkcije lakše aktiviraju i pronalaze. Zato je projekcija 360 kamere za čistu peticu.
Na upravljaču koji je odličnog materijala i lijepo "leži" u ruci imate i opciju inteligentnog načina vožnje, uz čitav niz opcija za adaptivni tempomat, ali i sigurnosne opcije.
Pogonski sklop je poznati 1,5-litarski Geelyjev motor koji razvija 174 KS i 290 Nm okretnog momenta. Odlikuje ga miran rad, ali ima određene živčanoće na gasu, uz zapravo sasvim dobar doživljaj snage. Sedmostupanjski DCT mjenjač najbolje funkcionira pri umjerenoj vožnji.
Ekonomičnost i vozne karakteristike
Potrošnja goriva je razmjerno solidna - na relacijskim vožnjama oko šest litara, u gradu iznad osam, dok je naš prosjek na testu bio 8.8 litara na 100 kilometara. Ovo su brojke na koje se očito moramo naviknuti, kad su SUV modeli u pitanju s jedinim i isforsiranim benzincima u ponudi.
Podvozje s 185 mm udaljenosti od tla pruža određenu sigurnost na makadamskim cestama i visokim rizolima. Inače, SUV ambicije prati samo prednji pogon. Upravljački mehanizam je prilično posredan, što odgovara umjerenom stilu vožnje kojem je Cityray namijenjen.
Cijena
Novi Geely u Hrvatskoj je dostupan od 29.990 eura. To je cijena uz uračunatu akciju od 3.000 eura. Coolray je bio dostupan za nešto više od 24.000 eura (GK oprema), iako se u Hrvatskoj u najvećoj mjeri uzimala verzija GF (nešto preko 26.000 eura). Stoga ovaj Cityray, broj veći model zapravo na "razuman" način naplaćuje svoje proporcije.