Volkswagen odustaje od električne i hibridne verzije Amaroka
VOLKSWAGEN je napravio zaokret u svojim planovima, odustavši od razvoja potpuno električne i plug-in hibridne verzije globalnog modela Amarok. Umjesto elektrifikacije, popularni pickup u trenutnoj generaciji ostat će vjeran isključivo dizelskim i benzinskim motorima, čime se barem zasad odgađa njegov ulazak u električnu eru.
Zašto odustajanje od elektrifikacije?
Ova odluka posebno je zanimljiva jer globalni Amarok dijeli platformu s Ford Rangerom, koji već nudi plug-in hibridnu opciju. Fordov sustav kombinira 2,3-litreni turbobenzinski motor s električnim motorom, a baterija od 11,8 kWh omogućuje do 40 kilometara vožnje isključivo na struju. Iako se ranije ove godine činilo da će i Volkswagen iskoristiti dostupnu tehnologiju, interes je očito splasnuo.
Prema pisanju australskog portala CarExpert, Nathan Johnson, direktor marke Volkswagen gospodarska vozila, potvrdio je kako je izvršni direktor Stefan Mecha "jasno dao do znanja… da se PHEV i BEV Amarok više ne razmatraju u ovom trenutku, u ovoj generaciji", naglasivši da je to globalna odluka.
Budućnost ipak donosi promjene
Ipak, vrata elektrifikaciji nisu zauvijek zatvorena. Johnson je natuknuo kako bi se situacija mogla promijeniti s dolaskom sljedeće generacije Amaroka, koja se očekuje krajem desetljeća. S obzirom na to da je aktualni model predstavljen 2022. godine, njegov nasljednik je još nekoliko godina daleko. Do tada će elektrifikacija u segmentu srednje velikih pickupova vjerojatno postati standard, što hibridnu ili potpuno električnu verziju čini gotovo neizbježnom.
Drugačiji hibridni Amarok za Južnu Ameriku
Dok globalno tržište ostaje bez elektrificiranog Amaroka, u Južnoj Americi sprema se potpuno drugačija priča. Tamo Volkswagen nastavlja s razvojem prve generacije modela, a za 2027. godinu već je najavljen potpuno novi hibridni nasljednik. Taj će se model temeljiti na platformi kineskog proizvođača SAIC, Volkswagenovog partnera, a proizvodit će se u tvornici General Pacheco u Argentini.
Iako će dijeliti osnovu s kineskim modelima kao što su Maxus Interstellar X i LDV Terron 9, Volkswagen će primijeniti vlastiti dizajnerski izričaj. Važno je napomenuti da će ovaj novi hibridni Amarok biti dostupan isključivo na južnoameričkim tržištima, čime se izbjegava preklapanje s globalnom verzijom.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati