Cupra ima novu poslasticu: Trkaći Leon za 499 sretnika
NOVI Cupra Leon VZ TCR donosi tehnologiju iz svijeta automobilističkih utrka na cestu.
Ovaj kompaktni model razvija 325 KS i 420 Nm okretnog momenta, što ga čini najsnažnijim modelom s prednjim pogonom u povijesti modela Leon.
Snaga se prenosi putem sedmerostupanjskog DSG mjenjača s dvostrukom spojkom. Sustav nadopunjuje elektronički kontrolirani prednji diferencijal VAQ koji poboljšava trakciju. Ubrzanje do 100 km/h traje 5,6 sekundi, a najveća brzina nije elektronički ograničena.
Španjolska verzija Golfa GTI Edition 50 ne smije biti najbolja u koncernu, pa je ubrzanje do stotke desetinku sporije. Vjerojatno ni maksimalna brzina nije veća od Golfovih 270 km/h.
Ovjes je razvijen za visoku preciznost u vožnji. Adaptive Chassis Control, odnosno prilagodljivi ovjes, omogućuje brze reakcije, a konfigurabilni profili vožnje prilagođavaju ponašanje automobila. Akebono kočnice sa šestoklipnim čeljustima nude snažnu i stabilnu silu kočenja, dok progresivni upravljač osigurava izravniji odziv. Četiri ispušne cijevi u bakrenoj boji osiguravaju prepoznatljiv zvuk motora.
Dizajn je snažno inspiriran trkaćim automobilima. Stražnja sjedala mogu se ukloniti, a dodatna učvršćenja i zaštitna mreža povećavaju krutost karoserije. Posebni naplatci od lake legure i gume širine 245 milimetara poboljšavaju prianjanje i stabilnost. Prednja CupBucket sjedala imaju sigurnosne pojaseve u četiri točke, a serijski broj vozila ugraviran je na vratima. Aerodinamični dodaci, poput prednjeg i stražnjeg dodatka odbojnika, bočnih pragova, difuzora, krovnog spojlera i karbonskih vanjskih retrovizora u crnoj boji, dodatno naglašavaju sportski karakter.
Model Leon VZ TCR proizvodit će se u ograničenoj seriji od 499 primjeraka. Preuzima nasljeđe trkaćih verzija Leona i podsjeća na razvoj marke u touring natjecanjima.
Prije dolaska modela Leon VZ TCR krajem 2026. godine, Cupra početkom 2026. lansira Leon VZ. Dijeli isti motor od 325 KS i 420 Nm, također ima prednji pogon i većinu tehničkih rješenja TCR modela prilagođenih cestovnoj uporabi. Proizvodit će se u 1.500 primjeraka. Oba vozila razvijaju se, konstruiraju i proizvode u Barceloni, u matičnom pogonu u Martorellu, gdje se spajaju trkaća tehnologija i praktičnost potrebna za svakodnevnu vožnju.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati