Volkswagen želi osvojiti vlasnike Hondi, evo i kako
 
        VOLKSWAGEN novom inicijativom pokušava preoteti Hondi kupce. Pritom procjenjuje kako je lojalnost vlasnika Hondi japanskoj marki vrijedna oko 2000 dolara. Naime, upravo toliko nudi Volkswagen u Americi vlasnicima Hondinih vozila za prelazak na novi Tiguan.
Ovakva inicijativa se baš ne viđa u Europi, a rijetkost je i u Americi. Volkswagenov plan je otkriven, ali ne i zašto su im na meti upravo vlasnici Hondi. I to ne bilo kojih, već modela CR-V.
2000 dolara bonusa i mogu zadržati Hondu
Tvrtka nudi velikodušan poticaj vlasnicima Hondinih vozila da prijeđu na VW, a pritom čak nije potrebno predati svoje postojeće vozilo. Svi koji imaju Hondu iz 2015. godine ili noviju registriranu na svoje kućanstvo mogu ostvariti bonus od 2000 dolara pri leasingu modela Tiguan 2025. putem Volkswagen Financial Servicesa ili Wells Farga. Osim toga, nudi se i bonus od 750 dolara za modele Taos 2025. i 2026. godine.
Promocija traje do 5. siječnja 2026., što vlasnicima Hondi daje dovoljno vremena da razmisle o probnoj vožnji i mogućoj promjeni brenda, piše AutoNews. Ali potonje nije preduvjet jer kupci ne moraju predati svoje sadašnje Hondino vozilo kako bi ostvarili pravo na bonus. Prema riječima Rachael Zaluzec, višeg potpredsjednika za marketing brenda i korisničko iskustvo u VW of America, ponuda se može kombinirati s ostalim VW programima.
Kako bi poruka došla do što većeg broja ljudi, Volkswagen je pokrenuo nacionalnu oglasnu kampanju na društvenim mrežama, streaming servisima poput Hulua, Prime Videoa i HBO Maxa, kao i na tradicionalnoj televiziji. U reklamama se Tiguan uspoređuje s Hondom CR-V, pri čemu se naglašava snažniji motor i niži troškovi održavanja.
"Ciljana skupina kupaca zapravo je vrlo slična", poručili su iz Volkswagena za Auto News. "Znali smo da će karakteristike novog Tiguana biti vrlo privlačne vozačima CR-V-a. Ako želimo nekome predstaviti Volkswagen, posebno Tiguan, to je bila idealna prilika da ih privučemo."
Kampanja dolazi u trenutku kada VW bilježi pad prodaje modela Tiguan i Taos. U trećem tromjesečju prodaja Tiguana pala je za 23 posto, na 48.951 vozilo, dok je prodaja Taosa pala za 15 posto, na 40.524 primjerka.
U međuvremenu je Hondin CR-V porastao za 3,1 posto, na 307.501 prodano vozilo u istom razdoblju, zadržavši status drugog najprodavanijeg kompaktnog SUV-a u SAD-u, odmah iza Toyote RAV4.
 
        bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati
 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                        