Hrvatsko automobilsko tržište i dalje gura sjajno, povećanje je značajno

U PRVA DVA MJESECA ove godine u Hrvatskoj je novoregistrirano 8947 automobila, javlja specijalizirana agencija Promocija Plus. To je veliko povećanje od 28.8 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, kada su isporučena i registrirana 6973 nova vozila. Veljača je - nakon uspješnog siječnja - ponovo zabilježila više od 4000 novoregistriranih vozila, ili točnije 4486 primjeraka.
Škoda, najprodavanija marka prošle godine, i dalje ima najveći tržišni udio od gotovo 14%, a prate je s vrlo sličnim rezultatima Volkswagen, Suzuki i Toyota. Uspjeh potonje marke ne čudi jer je iznimno agilna u nastupu i promoviranju svojih hibridnih modela.
Top 10 sastoji se od uobičajenih popularnih marki, gdje još jednom moramo izdvojiti Audi kao premium-marku s odličnim tržišnim udjelom
Činjenica da na tržište tek dolazi nova generacija Octavije nije obeshrabrila kupce te je taj model i dalje najprodavaniji. Odlično se prodavao i kompaktni SUV Vitara te dimenzijama slična Toyota Yaris Cross. Generalno na tržištu briljiraju SUV vozila, koja drže čak 6 pozicija u Top 10.
Konačno, dobra je vijest i da se popravljamo kada je riječ o vrsti motora koje kupujemo. Doduše, benzinski su motori i dalje dominantni, ali udio hibrida narastao je respektabilnih 32.8% tržišta. Dizel sada predstavlja samo 18.5%, dok su automobili na struju - barem prije poticaja - i dalje marginalni, s udjelom od 1.7%

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati