NEKOLIKO mjeseci nakon premijere na PLACe Marketu na Dolcu konačno je otvoren Spud Bud - restoran koji na meniju ima punjene krumpire koji su zaludjeli Hrvate i zbog kojih su ljudi stajali u redovima dugim stotine metara.
>> Razgovarali smo s tvorcem hit krumpira zbog kojih se u Zagrebu stvaraju redovi
Restoran je otvoren danas na adresi Bogovićeva 4 u Prolazu Neboder u samom centru Zagreba, a znatiželjni prolaznici i vjerni gosti počeli su se okupljati ispred restorana već i prije 16 sati pa je red u trenutku pisanja ovog teksta sve do izlaza na Ilicu, a čak i policija patrolira kako bi sve prošlo u redu.
U ponudi restorana trenutno su četiri opcije - Beans sa slatkim grahom i prženim lukom za 9 eura, Pulled Pork s trganom svinjetinom, prženim lukom i BBQ umakom za 10 eura, Chilli con Carne s mljevenim mesom, kukuruzom i grahom za 11 eura te Pulled Chicken s trganom piletinom, prženim lukom i BBQ umakom za 12 eura.
Ponuda je, dakle, ista kao i na štandu, a posebno možete naručiti i coleslaw salatu za 2.50 eura. Vlasnik Hrvoje Drahotusky kaže nam kako je u planu širenje jelovnika s desertima i tjednim specijalitetima, posebno petkom, a otkrio nam je i da sprema još neka iznenađenja koja zasad ostaju tajna.
Spud Bud je specijalni koncept ulične hrane koji je Hrvoje Drahotusky "doveo" u Zagreb, a priča je zapravo prilično jednostavna - od jednog velikog, pečenog krumpira rade obilno glavno jelo, koje teži gotovo pola kilograma. Nakon pečenja, krumpir se gnječi i puni obilatim kombinacijama.
Glavni hit su porcije s nadjevima poput pulled porka, pulled chickena, chilli con carnea ili čak slatkog Heinz graha, sve posluženo u porciji od gotovo pola kilograma. Krumpiri se peku umotani u foliju, a zatim se lagano zgnječe vilicom i serviraju u zdjelicu, zajedno s nadjevima.
"Cijeli koncept odmah mi je djelovao poznato jer sam ranije pratio čovjeka iz Engleske po imenu Spudman, koji radi nešto vrlo slično. Gledajući njegove videe, pronašao sam proizvod koji kod nas još nitko nije nudio - i tako je nastala ideja za Spud Bud. Spudman mi je od početka bio inspiracija - i način na koji radi i ono što radi. U tom trenutku sam shvatio: to je ono što želim raditi", rekao nam je Hrvoje u intervjuu.
Britanac Spudman također je stigao na otvorenje restorana u Bogovićevoj, a imao je tu čast probati i ocijeniti prvu porciju krumpira u novom lokalu.
Podsjetimo, Spud Bud se zagrebačkoj publici prvi put predstavio na PLACe Marketu na zagrebačkom Dolcu, nakon čega je sudjelovao i na drugim manifestacijama i food festivalima, od Varaždina do Velike Gorice.
Spud Bud toliko je popularan da je na Place Marketu na Dolcu u jednoj večeri prodavao između 350 i 400 kilograma krumpira, a najveći "boom" dogodio se sredinom srpnja, na zatvaranju ljetnog izdanja festivala, kada se dogodila neviđena gužva i prava senzacija - stotine metara dug red do Spud Bud štanda.
I sami smo njihove krumpire isprobali u nekoliko navrata i možemo samo reći - gužve su opravdane. Porcije su velike, zasitne i od jedne se bez problema može najesti dvoje ljudi, a krumpiri su ogromni i jako fini - nimalo vodenasti ni brašnasti.
Sve se lijepo sljubljuje i nadjevi se odlično slažu uz krumpire. Probali smo Pulled Pork, koji je taman kakav treba biti, s mekanim mesom, dok je Chilli con Carne nešto ljući pa je idealan za one koji vole ljuto. Ovo je definitivno odlična vrijednost za novac, stoga ni ne čudi da su se na štandovima već mjesecima stvarali redovi, a sada će slična stvar, čini se, biti i u Prolazu Neboder ispred novog restorana.