Index.hr je bio uvjerljivo najčitaniji portal u oba kruga izbora

INDEX.HR bio je apsolutni pobjednik po čitanosti tijekom oba izborna dana - 18. svibnja i 1. lipnja 2025.
Prema jedinom službenom mjerenju čitanosti hrvatskih web portala koje provode Ipsos i HUDI, na dan 18. svibnja, u prvom krugu lokalnih izbora, Index.hr je ostvario 9.831.148 ukupnih prikaza stranica.
To je više nego dvostruko više od bilo kojeg drugog portala u zemlji. Primjerice, drugi najčitaniji portal tog dana imao je tek nešto više od 4 milijuna ukupnih prikaza. Kad se zbroji posjeta drugog, trećeg i četvrtog najčitanijeg portala u zemlji, Index je imao više nego svi oni zajedno (9.072.989).
Ništa drukčije nije bilo ni u drugom krugu izbora, 1. lipnja, kada je Index.hr ponovno dominirao s 8.930.790 ukupnih otvaranja stranica.
Za usporedbu, najbliži konkurent imao je nešto više od 3,7 milijuna ukupnih otvaranja stranica. A tri portala koja se nalaze ispod Indexa imala su zajedno također manje otvaranja nego Index - tek 8.189.769 otvaranja.
Ovakvi rezultati potvrđuju poziciju Index.hr kao najčitanijeg i najutjecajnijeg medija u zemlji, ali i potvrđuju povjerenje čitatelja koji po informacije dolaze na Index.
I predsjedničke izbore svi su pratili na Indexu
Početkom godine u Hrvatskoj su održani predsjednički izbori, a njih su, pokazalo je istraživanje, također svi pratili na Indexu. Naime, na dan izbora u nedjelju Index je imao 10.221.886 otvaranja stranica, dok je drugi najčitaniji portal imao tek nešto više od 4 milijuna otvaranja stranica.
Dan nakon izbora, 13. siječnja, Index je imao 9.805.150 otvaranja stranica, dok je najbliži portal Indexu imao upola manje pregleda.
Kakvo je to istraživanje?
Podsjetimo, od siječnja ove godine DotMetrics redovito pruža izvještaje i analize s detaljnim podacima o posjećenosti portala putem ključnih pokazatelja (KPI), poput broja pregleda stranica, ukupnog broja individualnih čitatelja, vremena zadržavanja na portalima i drugih relevantnih statistika. To je prvo istraživanje koje obuhvaća sve vodeće portale u Hrvatskoj. Prije ovog istraživanja hrvatski portali sudjelovali su u više različitih mjerenja, ali nikad u jednom zajedničkom.
Riječ je o novom i jedinstvenom istraživanju na hrvatskom tržištu, koje je za Hrvatsku udrugu digitalnih izdavača (HUDI) proveo Ipsos pomoću DotMetrics tehnologije.
DotMetrics metodologija uključuje moderno rješenje i napredne algoritme koji će omogućiti precizne rezultate posjećenosti hrvatskih portala čak i kada nestanu 3rd party cookieji na tržištu, rekli su iz HUDI-ja o istraživanju.
Index je najčitaniji i prema drugim istraživanjima
Lanjsko Reutersovo godišnje istraživanje o stanju digitalnog medijskog biznisa proglasilo je Index medijem broj 1 u Hrvatskoj. 80 posto hrvatskih građana vijesti najviše konzumira preko online medija, izvijestio je Reutersov institut za proučavanje novinarstva u svom godišnjem Digital News Reportu.
Najviše njih, 52 posto, vijesti čita na Indexu. Slijede 24sata (42 posto), Dnevnik.hr (35 posto), Jutarnji (34 posto), Tportal (28 posto), Net.hr (27 posto), Večernji (26 posto), Dnevno.hr (20 posto), Telegram (18 posto), HRT (17 posto), Slobodna Dalmacija (15 posto), Direktno.hr (14 posto), RTL (13 posto), 24 sata Express (11 posto), lokalni mediji (11 posto) i Novi list (9 posto).

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati