DPD: Sve dostavne ekipe su na terenu. Čitateljica: Meni su rekli da se strpim
S OBZIROM na informaciju da je dio partnerskih dostavljača kurirske službe DPD od prošlog četvrtka u štrajku, zbog čega brojnim građanima diljem zemlje kasne pošiljke, odlučili smo se obratiti DPD-u.
Kasne vam paketi koje je trebao dostaviti DPD, javite nam na mail adresu: desk@index.hr ili klikom ovdje.
Iz DPD-a pokušavaju smiriti situaciju. Na naše pitanje je li istina da su njihove partnerske tvrtke pokrenule bojkot, odgovorili su nam da nema bojkota. "Ne, ne radi se o bojkotu. Bila je riječ o poslovnoj odluci manjeg broja vanjskih partnera u Zagrebu koji su privremeno obustavili dio svojih aktivnosti", navode iz DPD-a.
"Ti partneri nisu zaposlenici DPD Croatia, već samostalni poslovni subjekti koji donose vlastite poslovne odluke. Važno je naglasiti da su danas svi partneri i dostavni timovi na terenu te se procesi odvijaju uobičajeno", dodaju.
"Poslujemo stabilno i redovno diljem Hrvatske"
Nisu odgovorili na naše pitanje koliko je partnerskih tvrtki obustavilo dio svojih aktivnosti. "Ne ulazimo u detalje o pojedinim partnerima niti u njihove poslovne odluke. Ono što možemo potvrditi jest da se radilo o manjem broju subjekata, dok svi ostali partneri i operacije u Hrvatskoj rade redovno i bez zastoja", naglasili su.
"Trenutačno nema nikakvog bojkota niti obustave rada. Svi naši partneri aktivno sudjeluju u operacijama dostave, a poslovanje se odvija u redovnom ritmu", tvrde.
Dodatno, nisu odgovorili na pitanje koliko pošiljaka trenutno stoji neisporučeno i odudara li taj broj od uobičajenog, odnosno postoje li kašnjenja u planu isporuka. "Sve dostavne ekipe su na terenu, procesi se odvijaju neometano uz pojačane dostavne ture radi nadolazeće sezone", ustvrdili su.
"DPD Croatia posluje stabilno i redovno diljem Hrvatske. Proces restrukturiranja partnerskih odnosa provodi se s ciljem daljnjeg povećanja učinkovitosti, pouzdanosti i kvalitete usluge. Tvrtka ostaje posvećena održavanju visokih standarda operativne izvrsnosti te zahvaljuje korisnicima na povjerenju i razumijevanju", zaključili su iz DPD-a.
Štrajkaši se bune i zbog novčanih kazni
Jedna čitateljica nam je javila da joj je prošao rok za dostavu paketa, zbog čega se obratila DPD-u. Dobila je odgovor da se strpi. Druga čitateljica također se požalila da danima čeka svoj paket.
Inače, Novi list je u ponedjeljak objavio kako je rad obustavilo 17 od 20 takozvanih podvozara. Kao razlog navode loš odnos nove uprave prema vanjskim partnerima, ali i sporne novčane kazne. Naime, tvrde da im se naplaćuju kazne od 300 eura ako ne dostave sve male pakete na vrijeme, zbog čega im se posao ne isplati.
Odvjetnik partnerskih tvrtki, Mislav Kacir, potvrdio je da je upravi DPD-a krajem prošlog tjedna poslao dopis s prijedlogom izmjene uvjeta. Podvozari traže veće naknade za dostavu pošiljaka od postojećih.
DPD Croatia posluje u sklopu globalne Geopost grupe, a u Hrvatskoj je prisutna od 2003. godine. Prošle godine otvorili su veliki distributivni centar Adriatic Hub u poslovnoj zoni Bistra, investiciju vrijednu 23 milijuna eura. Centar se prostire na 37.500 četvornih metara, a kapacitet mu je obrada 12 tisuća paketa po satu za tržišta Hrvatske i Slovenije.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati