Pojavio se novi trend među mladim djevojkama, otvoreno traže bogate partnere

NOVE generacije mladih žena otvoreno priznaju ono o čemu se nekad pričalo samo u povjerenju – traže bogatog partnera. I to ne zato što ne mogu same preživjeti, nego zato što žele život na visokoj nozi, prostranu kuću s vrtom, dvoje djece, luksuzni automobil u dvorištu, odmore u vikendici i egzotična putovanja barem dvaput godišnje.
Problem? U današnjoj ekonomiji, s cijenama stanova koje lete u nebo i inflacijom, sve je teže ostvariti takav standard oslanjajući se samo na vlastita primanja, čak i kad imate prestižnu diplomu i dobar posao.
"Volim svoj posao, ali želim i putovati"
Jemima (31) iz Londona radi u umjetničkom sektoru, ima diplomu s jednog od najboljih britanskih sveučilišta i, kako kaže, voli svoj posao. No, iskreno priznaje: "Želim kuhinjski otok, vrt i mogućnost da svake godine odem na nekoliko putovanja. Sama to ne mogu ostvariti, pa ne vidim problem u tome da tražim partnera koji mi to može omogućiti."
Ovakav pristup postaje sve češći među obrazovanim i ambicioznim ženama koje priznaju da žele kombinirati ljubav i financijsku stabilnost.
Prema pisanju The Timesa, dio žena ulaže u luksuzne aktivnosti i članstva kako bi povećale šanse da upoznaju imućnog muškarca.
Amelia (24), koja radi u medijima, plaća 350 eura mjesečno za članstvo u prestižnoj londonskoj teretani Third Space. Teretana je poznata kao okupljalište investicijskih bankara i uspješnih IT stručnjaka. "Ako na kraju ne ulovim bogatog bankara, odustajem", našalila se za The Times.
Drugi savjeti djevojaka uključuju šetnje po "luksuznijim dijelovima grada", kupovanje skupog nakita ili odlazak na piće u elitne hotele i barove. Neki su čak izračunali koja su mjesta "najgušća" bogatim neženjama.
Kada su bankari postali poželjni?
Trend je dodatno rasplamsao viralan TikTok hit Man in Finance (G6 Trust Fund) američke influencerice Megan Boni (26). U stihovima je opisala idealnog partnera: "Tražim muškarca u financijama. Obiteljski fond. Visok 195 cm. Plave oči."
Pjesma, nastala iz šale, prikupila je preko 38 milijuna pregleda, dobila diskografski ugovor, a od nje je napravio remiks i David Guetta. Iako satirična, pjesma je mnogima promijenila mišljenje o investicijskim bankarima i ljudima iz bogatog sloja društva. Od stereotipa bahatih, nevjernih i prezaposlenih postali su "materijal za muža".
Na društvenim mrežama žene sada otvoreno snimaju pokušaje upoznavanja "financijskih frajera" - od držanja natpisa "Tražim muškarca u financijama" u poslovnim četvrtima Londona do snimanja "slučajnih" susreta u kvartovima punim skupih stanova.
Što kažu stručnjaci?
Profesorica sociologije sa Sveučilišta St George’s kaže da, premda zabavan, ovaj trend pokazuje ozbiljnu stvarnost: "Unatoč feminizmu i velikim mogućnostima obrazovanja i zapošljavanja, mnoge mlade žene koje su 'odradile sve po pravilima' i dalje teško samostalno postižu životni standard kakav žele."

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati