Guardian: Hrvatsko istraživanje otkrilo kako vodeći proizvođač dječje hrane vara kupce u istočnoj Europi
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Screenshot: Baby Markt
ISTRAŽIVANJE Hrvatske agencije za hranu (HAH) otkrilo je da vodeći svjetski proizvođač hrane za djecu "vara i dezinformira" kupce u istočnoj Europi, piše Guardian.
Novo istraživanje otkrilo je da proizvod poznate marke Hipp u Hrvatskoj sadrži manji postotak povrća i izvora omega-3 nego isti proizvod u Njemačkoj.
Oko 38 posto Hippove "bio riže s mrkvom i puretinom" u Njemačkoj čine mrkva i krumpir, a 15 posto je riža. U Hrvatskoj isti proizvod sadrži samo mrkvu koja čini 24 posto, a udio riže je 21 posto. Rezultati istraživanja navode i veliku razliku u boji, okusu i mirisu proizvoda, koji u Njemačkoj ima 1,9, a u Hrvatskoj 1,7 posto izvora omega-3 kiselina, važnih za razvoj djece.
Optuženo još nekoliko velikih svjetskih tvrtki
Istraživanje je objavljeno usred optužbi Europske komisije da multinacionalne tvrtke "varaju i dezinformiraju" kupce u istočnoj Europi prodajući im proizvode niže kvalitete od istih koje prodaju na zapadu.
Glasnogovornica tvrtke Hipp izjavila je da su sastojci hrane za djecu "jasno naznačeni na ambalaži" i dodala: "Zbog javne rasprave o različitim receptima u europskim državama, shvatili smo da bi to moglo dovesti do krivih interpretacija zbog kojih jako žalimo. Odlučili smo ponovo pokrenuti proizvodnju Hipp riže s mrkvom i puretinom s receptom jednakim onom u Njemačkoj."
Istraživanje je objavljeno sa sličnim studijama u Bugarskoj, Mađarskoj, Slovačkoj i Sloveniji, a pokazalo je da još nekoliko tvrtki prodaje proizvode niže kvalitete istočnoj Europi, uključujući Nutellu i Ariel.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati