Zašto sve više Gen Z-jevaca ulazi u brak zbog novca?

ROMANTIKA 2025. sve manje nalikuje romantičnim komedijama, a sve više poslovnim spajanjima - jer pripadnici generacije Z (rođeni od 1997. do 2012.) veze sve češće doživljavaju kao priliku za poboljšanje svoje financijske situacije u kojima se ne procjenjuju samo osjećaji, već i imovina.
"Bogatstvo postaje sve važnije u braku"
Naime, ljubav, čini se, više nije dovoljna sama po sebi - materijalna sigurnost, podrška obitelji i financijski potencijal partnera postaju ključni faktori pri odabiru životnog suputnika. Stručnjaci upozoravaju da sve više mladih romantične veze promatra kroz prizmu ekonomske stabilnosti.
"Bogatstvo postaje sve važnije u braku", izjavila je dr. Eliza Filby, stručnjakinja za generacijska istraživanja za Newsweek. Filby ističe kako mladi više ne biraju partnere isključivo na temelju kemije. U današnjoj ekonomiji, obiteljsko bogatstvo često je pravi afrodizijak. "Stvarnost je takva da životne prilike i mogućnosti više ne ovise o tome koliko smo obrazovani ili koliko zarađujemo, već imamo li pristup banci mame i tate", dodala je.
Gen Z ne traži samo ljubav
Tzv. "banka roditelja" danas je jedan od najvećih čimbenika američke ekonomije, s trilijunima dolara prenesenima putem darova, nekretnina i nasljedstva. Jedno istraživanje tvrtke Legal & General iz 2018. pokazalo je da su roditelji sedmi najveći davatelji hipotekarnih kredita u SAD-u.
Nije stoga čudno da sve više mladih iz generacije Z traži ne samo ljubav, već i dugoročnu likvidnost. Amber Brooks, glavna urednica portala DatingNews.com, ranije je za The Post izjavila kako mladi sve češće otvoreno razgovaraju o tome koliko partnerova karijera ili stil života može utjecati na njihovu budućnost. "Vidimo da su mladi sve iskreniji kad je riječ o tome kako bi partnerov posao ili način života mogli utjecati na njihovu zajedničku budućnost", rekla je Brooks. "To nije površnost — to je strateško razmišljanje."

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati