Dva hrvatska restorana dobila Michelinovu zvjezdicu
Foto: Instagram
ŠIBENSKI restoran Pelegrini i dubrovački 360º dobili su jednu Michelinovu zvjezdicu, dok je lista hrvatskih restorana s Michelinovom preporukom, odnosno oznakom žlice i vilice, obogaćena s 24 nova restorana, izvijestila je u četvrtak Hrvatska turistička zajednica (HTZ).
Rezultat je to obilaska hrvatskih restorana profesionalnih Michelinovih inspektora, koji su tijekom 2017. godine obilazili restorane diljem zemlje, kaže se u priopćenju HTZ-a.
Novi vodič za Hrvatsku je objavljen na stranicama Michelina, globalno najznačajnijeg i najpriznatijeg vodiča za restorane.
S ovogodišnjim odabirom, Hrvatska ukupno ima tri restorana s Michelinovom zvjezdicom te 55 restorana s Michelinovom preporukom.
Ove su godine prvi put dodijeljene i Michelinove oznake Bib Gourmand, koju su dobila četiri restorana: Konoba Mate (Korčula), Dunav (Ilok), Vuglec Breg (Krapina) i Konoba Fetivi (Split). Riječ je o oznaci koja se dodjeljuje restoranima koji nude kvalitetne menije po pristupačnim cijenama.
Također, ovim su izborom na Michelinovoj mapi osim Istre, Dubrovnika i Zagreba, koji su upisani prošle godine, svoje mjesto našle i brojne druge destinacije poput Šibenika, Splita, Iloka, Korčule, Krapine, Lovrana, Osijeka, Varaždina, Velike Gorice, Zadra i drugih.
HTZ uvrštenje novih restorana u Michelinovu selekciju ocjenjuje snažnim poticajem za daljnje kontinuirano usavršavanje domaće gastronomske scene, ali i velikom globalnom promocijom Hrvatske kao vrhunske gourmet destinacije.
Podsjeća kako je od hrvatskih restorana u društvo elitnih restorana s Michelinovom zvjezdicom prvi ušao rovinjski restoran Monte, koji je 2017. godine dobio jednu Michelinovu zvjezdicu, koju je zadržao i za 2018. godinu.
"Hrvatska se nalazi na gastronomskoj karti svijeta što svakako i zaslužujemo. Nove Michelinove zvjezdice i preporuka hrvatskih restorana dokaz su da naša gastronomska scena zadovoljava vrlo zahtjevne međunarodne kriterije kvalitete. Michelin je svjetski sinonim za izvrsnost u gastronomiji, a njegove oznake daju odlične promotivne potencijale koje će destinacije, u kojima se nalaze izabrani restorani koji su time ušli u ekskluzivni krug najboljih restorana svijeta, znati valorizirati", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Najavio je da će HTZ i dalje provoditi brojne aktivnosti s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije bogate gastronomske ponude.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati