Može li Kia K4 na struju? Nažalost, ne
BROJ novih modela koji nisu potpuno električni brzo se smanjuje. Ali Kia se i dalje drži - s kompaktnom limuzinom koja je predstavljena isključivo u verziji i ICE motorom.
Službeno, Kia K4 izravni je nasljednik Fortea. Vizualno, međutim, te dvije serije više nemaju nikakve veze jedna s drugom. Ravna krovna linija K4 posebno je upečatljiva: izgled kupea dodatno je poboljšan činjenicom da su ručke za stražnja vrata skrivene u C-stupu.
Zbog podešavanja boja - crno na crno - kasno upadaju u oči; K4 bi na prvi pogled mogla proći i kao automobil s dvoja vrata.
Prednja svjetla imaju T-izgled, koji je već poznat iz Kia Sorenta, na primjer. U K4 ovaj izgled je još proširen, dajući stražnjim svjetlima okomitu liniju koja se proteže gotovo do stražnjeg branika.
Uskoro i kao karavan
K4 ne bi trebao biti lansiran samo kao limuzina već i kao karavan. Međutim, još nije jasno kada će se to dogoditi. Dvije značajke u unutrašnjosti posebno se ističu: sjedala, instrument-ploča, središnji naslon za ruku i upravljač presvučeni su zelenim materijalom, a boja je nazvana Slate Green. Nemoguće je reći radi li se o tkanini, imitaciji kože ili pravoj koži.
Interijer krasi i 30-inčni dvostruki ekran koji se proteže od središta kokpita do prostora iza upravljača. Osim upravljanja preko zaslona, gumbi i tipke i dalje se koriste za najvažnije funkcije. Na primjer, klima-uređajem se i dalje može upravljati ručno.
Do sada su predstavljena dva motora za Kiju K4 - oba s unutarnjim izgaranjem. Ipak, postoje nagađanja da bi mogao uslijediti i hibridni pogon.
Benzinci sa 149 i 193 KS
K4 starta s atmosferskim benzinskim motorom obujma od dvije litre, 149 KS i najvećim okretnim momentom od 179 Nm. Ovaj motor kombiniran je s CVT mjenjačem.
Nešto više snage ima 1.6-litreni turbobenzinac. Ovdje K4 ima 193 KS i najveći okretni moment od 264 Nm. CVT mjenjač na 1.6 zamijenjen je automatskim s osam stupnjeva prijenosa.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati