Ovo su najbolje ovogodišnje automobilske Super Bowl reklame
DOK SU SE NA travnjaku Allegiant stadiona u Las Vegasu Kansas City Chiefsi i San Francisco 49ersi borili za titulu najbolje momčadi NFL-a na 58. izdanju Super Bowla, u eteru se vodila borba za najprimjećeniju reklamu. Ove je godine cijena 30-sekundne reklame bila čak 7 milijuna dolara, ali nije se štedjelo: ionako veliki rejtinzi bili su dodatno nabildani prisutnošću najveće glazbene zvijezde današnjice Taylor Swift, koja je u vezi s igračem Chiefsa Travisom Kelcejem.
Naravno da su u reklame investirali i iz automobilske industrije pa evo kakve su im bile reklame.
BMW
Postoji nekoliko načina da privučete pozornost publike, a jedan je od očiglednih slavna zvijezda. Još je bolje ako je se uspije učiniti smiješnom. BMW je odlučio učiniti oboje kako bi promovirao svoju novu generaciju serije 5 i potpuno električni i5, koristeći jedinstvenog Christophera Walkena… i puno njegovih imitatora.
Toyota
Japanski brend također je krenuo putem humora, ali je preskočio veliko slavno ime. Umjesto toga, automobil, u ovom slučaju novi Tacoma, glavna je atrakcija.
Kawasaki
Najprije posao, a onda veselje. I sve to Kawasakijem Ridge u pozadini. Naravno, i s puno humora zahvaljujući životinjama koje na glavi imaju "fudbalerku" i smiješnim doprinosom bivše hrvačke zvijezde Stevea Austina zvanog Stone cold.
Kia
Druga metoda privlačenja pozornosti tijekom reklama za Super Bowl je navlačenje na emociju. Kia se odlučila za ovu metodu kako bi promovirala svoj novi potpuno električni SUV EV9. To je topla priča koja dobro radi u promicanju funkcionalnosti marke (iako se moramo zapitati zašto samohrani tata s jednim djetetom treba SUV sa sedam sjedala).
Volkswagen
Njemački brend također je krenuo emotivnim putem kako bi proslavio 75 godina poslovanja u Americi. Oglas uključuje pomoć Neila Diamonda, Barta Simpsona, pa čak i mig na vlastitu sada već kultnu reklamu za Super Bowl 2011., s mini Darth Vaderom.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati