Mercedes donio odluku o A klasi
NAKON što je procurila vijest kako će BMW zadržati benzinski M3, i iz Mercedesa dolaze potvrde o sličnim razmišljanjima.
Nema sumnje, opijenost električnom mobilnošću pomalo jenjava, pa su i u Mercedesu već jasno odlučili okončati desetljeće, kako je rekao prvi čovjek kompanije Ola Källenius, "nešto fleksibilnije“ po pitanju modela pogonjenih klasičnim motorima s unutrašnjim izgaranjem.
Strategija se mijenja, a to znači da će klasično pogonjeni modeli doživjeti iduće desetljeće, ali uz zadržavanje aktualne osnove. Naime, prvotna ideja Mercedesa je bila prijeći na struju do 2030. godine. Källenius sada otkriva kako će plug-in hibridi i električni modeli do tada činiti tek polovinu prodaje, piše Autocar.
Transformacija nije jednostavna
“Mislim da nitko nikada nije pomislio da će transformacija automobilske industrije koja se događa jednom u stoljeću biti ravnomjerna. Bit će vrhunaca i padova”, rekao je. Källenius je ukazao na stalnu nejednakost cijena kao jedan od razloga sporijeg širenja električnih vozila nego što se očekivalo, sugerirajući da će ona još neko vrijeme ostati skuplja od svojih ICE ekvivalenata.
Prema Mercedesovim studijama, potražnja za električnim vozilima uglavnom će biti u segmentima malih i srednjih automobila Ipak, aktualna A klasa tako ostaje u proizvodnji do 2026. godine, dok kompanija u tvornici u Rastattu priprema pogon za prihvat nove MMA platforme za električnog nasljednika.
Platforma u suradnji s Geelyjem
Nova platforma koja će moći koristiti sve tri konfiguracije pogona prvo će biti primijenjena na CLA, čiji je prvi prototip dovršen u rujnu prošle godine, doznaje Autocar. Pokretat će ju M282 benzinski motor koji će u Kini proizvoditi Geely te ga dijeliti i s modelima tog proizvođača.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati