
NEDEFINIRANI ljubavni odnosi, povremeni izlasci, ležerne veze... to su izrazi koji često dominiraju percepcijom spojeva među pripadnicima generacije Z (rođeni između 1997. do 2012.). No, koliko je ovaj stil veza bez obaveza još uvijek točan u 2025. godini te je li ležerno stvarno postalo novo ozbiljno? She Knows.com proveo je anketu i došao do nekih zanimljivih informacija.
Pripadnici generacije Z sve su tradicionalniji. Žele smanjiti društvene mreže i online dejtanje, a željni su susreta uživo, manje zbrke i više iskrene komunikacije. Dakle, što je "in", a što "out" u svijetu spojeva 2025. godine:
"In" su:
- Kavalirstvo
- Posvećenost
- Komunikacija
- Plišane igračke za Valentinovo
- Cvijeće
- Šetnje u parku
"Out" su:
- Snapchat
- Igranje igrica, odnosno slanje miješanih signala radi privlačenja pažnje
- Izlasci na piće jer su mnogi to istaknuli kao dosadnu aktivnost
Ovi odgovori pokazuju zanimljiv pomak prema tradicionalnijim vrijednostima u vezama. Mladi danas žele jasne, iskrene odnose temeljene na međusobnom poštovanju i komunikaciji.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati