Generacija Z zbog jedne loše navike često gubi priliku za kupnju kuće

AGENTI za nekretnine upozorili su pripadnike generacije Z da zbog jedne svoje loše navike gube priliku za kupnju stana. Agent za nekretnine u Detroitu Hunter Schattler pronašao je savršenu kuću za svojeg klijenta, mladog glazbenika.
Schattler je, kao i inače, uranio na razgledavanje kuće, ali njegov klijent nije. "Tip je stigao s 45 minuta zakašnjenja", rekao je agent za Realtor.
Kad je klijent konačno stigao, svidjela mu se kuća. Međutim, s obzirom na to da je kasnio, vlasnik se vratio kući i ugledao ih je, dok je inače pravilo da vlasnika nema u nekretnini dok je agent pokazuje klijentu.
Vlasnik je imao dvoje djece koja su odmah prepoznala poznatog glazbenika. "Veliki su obožavatelji pa je prodavač postao znatiželjan u vezi mog klijenta. Nakon što ga je pretražio na internetu, otkrio je u medijima da pjevač ima prošlost koja je malo problematična", prepričava Schattler.
Vlasnik tada ne samo da je odbio prodati kuću pjevaču, nego je bio i ljut što je klijent uopće bio u njegovoj kući. Stoga Schattler savjetuje svima da se pojave na vrijeme za razgledavanje kuće. "Da je i on to učinio, sad bi imao kuću", kaže agent.
Mladi kasne i na posao
Ne kasne pripadnici generacije Z samo na razgledavanje potencijalnih novih domova. Šefovi ih ne vole zapošljavati jer kasne i na posao. Čak 75 posto od tisuću anketiranih šefova kaže da nisu voljni zaposliti nekoga tko je tek diplomirao. Također, istraživanje je otkrilo da 9/10 šefova za pripadnike generacije Z kaže da trebaju "obuku o bontonu".
Koja im je zamjerka? Pa - kašnjenje. Oko 25 posto šefova kaže da mladi često kasne u smjenu, a 20 posto njih kaže da kasne i na sastanke i zadatke ne izvršavaju na vrijeme.
"Mnogi koji su nedavno diplomirali imaju problema ulaskom u radni odnos jer to može biti u velikom kontrastu s onim na što su navikli tijekom svojeg školovanja", kaže savjetnik za obrazovanje i razvoj karijere Intelligenta Huy Nguyen.
Dakle, pripadnici generacije Z trebali bi početi dolaziti svuda na vrijeme, bilo da se radi o poslu ili kupnji kuće.
Kako kašnjenje utječe na kupnju kuće
Gotovo polovica od 68 milijuna pripadnika generacije Z u Americi planira kupiti dom u sljedećih 5 godina, prema anketi Realtor.com. Udio generacije Z u aplikacijama za kupnju doma iznosio je 13% u 2024., što je povećanje od 3%, prema nedavnom izvješću CoreLogica. Mnogi pripadnici generacije Z koji kupuju stanove su samci.
Bianca Fabian, suosnivačica PR agencije Command Collective, na granici je dvije generacije - milenijalaca i generacije Z. Naučila je da čak ni biti točan možda nije dovoljno na tržištu.
"Muž i ja radimo s nekretninama, tako da znamo više od prosječne osobe. Ali čak smo i mi bili šokirani brzinom kojom se stvari kreću. Nisam shvaćala koliko je jaka konkurencija", rekla je. Suprug i ona su tražili kuću u siječnju 2023. godine. "Bio je rat", opisala je.
Prvu kuću izgubili su već na putu na razgledavanje.
"Mislili smo se dovesti 15 minuta ranije i provjeriti susjedstvo, ali na putu do tamo agent nas je nazvao da nam kaže da je kuća prodana", rekla je. Stoga su odlučili dolaziti još ranije na razgledavanja, što im je išlo u prilog jer su često dobivali pozive od agenta da osoba koja je trebala posjetiti kuću kasni i pitali su ih da oni dođu "za 5 minuta".
"Tuđe kašnjenje nam je išlo u prilog", rekla je. Četiri mjeseca od početka traženja Bianca i njen suprug kupili su kuću.
Točnost je važna - svima
Agentica Cara Ameer, koja zastupa klijente u Kaliforniji i Floridi, kaže da je kronično kašnjenje na razgledavanje domova veliki problem, osobito ako netko živi u kući koju trebate pogledati ili ako u istom danu trebate obići više nekretnina.
Osim što zbog kašnjenja mladi ostaju bez mogućnosti kupnje kuće, time i narušavaju odnos s agentom.
"Zbog kroničnog kašnjenja možemo izgledati doista neprofesionalno drugim kolegama agentima čije nekretnine pokazujemo", kaže Ben Jacobs iz Douglas Ellimana u New Yorku. Njegova kolegica Jessica Chestler se slaže.
"Naše vrijeme je dragocjeno. Vrlo naporno radimo za naše klijente, a ako nam oni ne mogu pružiti isto poštovanje, to čini radni odnos vrlo izazovnim. Novac nam u tim situacijama nije bitan, ugled i vrijeme znače sve. Postoji izreka koja je nažalost istinita: vrijeme ubija sve dogovore", rekla je Jessica.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati