DS nudi revolucionarne hibride sa samopunjenjem
KOMPAKTNI modeli elitnog francuskog proizvođača - DS 3 i DS 4 - već se nude s više pogonskih sklopova. DS 3 dolazi u potpuno električnom obliku u E-Tense ruhu ili kao čisti benzinac. DS 4 nudi se kao benzinac, dizel ili plug-in hibrid.
Sustav Millerovog ciklusa
Sada dolazi i nova opcija, hibrid sa samopunjenjem. Pogonski sklop isti je u DS 3 i DS 4. To je sustav Millerovog ciklusa, koji se sastoji od trocilindričnog 1.2-litrenog benzinskog motora sa 134 KS i 230 Nm okretnog momenta, u kombinaciji s električnim motorom od 28 KS, gdje je sve spojeno na šest-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom.
DS kaže da sustav omogućuje vožnju samo na električnu energiju pri malim brzinama koju osigurava baterija od 0.9 kWh smještena ispod poda u sredini automobila. Novi turbopunjač također je ugrađen u benzinski motor kako bi se maksimalno povećao odziv pri niskim okretajima.
Niža potrošnja i bolje performanse
DS tvrdi da bi u usporedbi s DS 3 PureTech 130 samopunjivi hibrid trebao vratiti učinkovitost od gotovo 20 posto i smanjenje CO2 od 27g/km na 112g/km. Veći DS 4 ima poboljšanje učinkovitosti goriva do 16 posto uz 15 posto manje emisije CO2, što ukupno iznosi 116 g/km.
U usporedbi s njihovim nehibridnim benzinskim ekvivalentima, hibridi koji se nadopunjuju također su brži. DS 3 hibrid brži je 1.2 sekunde do 100 km/h, za što mu treba 8.4 sekunde. DS 4 treba 10.4 sekunde, što je 1.2 sekunde brže od PureTech 130 motora.
Očitavanje protoka energije na zaslonu instrumenta s razinom napunjenosti baterije, mjeračem snage i mjerenjem udaljenosti prijeđene isključivo na električnu energiju pomaže vozačima da paze na status hibrida.
Dvije nove razine opreme
Potpune specifikacije tek trebaju biti otkrivene, ali DS 4 Hybrid će se u Europi nuditi s dvije razine opreme - Pallas i Étoile.
Pallas ima novi uzorak šavova na presvlakama s novom tungsten bojom, također ima kao standard prilagodljivi tempomat, upozorenje o napuštanju voznog traka te prednje i stražnje parkirne senzore s kamerom za vožnju unatrag.
Étoile dodaje grijana sjedala presvučena crnom Alcantara ili Nappa kožom, DS-ov IRIS infotainment sustav, matrix LED prednja svjetla i head-up zaslon.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati