Pokrenuta humanitarna kampanja za splitski KBC

Foto: Press

Trgovački lanac Tommy, u partnerstvu s Atlantic Grupom i brendom Cedevita, pokrenuo je veliku humanitarnu kampanju s ciljem prikupljanja pomoći za splitski KBC, točnije za Kliniku za dječje bolesti i Kliniku za onkologiju i radioterapiju, izvijestili su.

Za bolju dijagnostiku i lakše liječenje

Cilj kampanje je prikupiti sredstva za nabavu videogastroskopa GIF-H1G0N, specijaliziranog medicinskog uređaja koji će omogućiti kvalitetniju i bržu dijagnostiku te bolju zdravstvenu skrb za najmlađe pacijente. Osim toga, dio prikupljenih sredstava namijenjen je i Klinici za onkologiju i radioterapiju, i to u obliku financijske pomoći ili nabave potrebne medicinske opreme.

Kako se uključiti u kampanju?

Humanitarna akcija provodi se od 7. studenog do 21. prosinca 2025. godine u svim prodavaonicama Tommyja te u njihovom web shopu.

Sudjelovati je vrlo jednostavno - od svakog kupljenog Cedevita proizvoda, 0,50 € izdvaja se za Kliniku za dječje bolesti za kupnju videogastroskopa, dok se 0,30 € donira Klinici za onkologiju i radioterapiju.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.