Peruško: Jamnicu ne prodajemo

Foto: HRT

DANAS je 69.57 posto dionica Poslovnog sistema Mercator prebačeno s Agrokora d.d. na Fortenova grupu, čime je Mercator postao integralni dio poslovnog područja maloprodaje Fortenova grupe, koja je sada vlasnica 88.1 posto Mercatora.

Gost Dnevnika HTV-a bio je Fabris Peruško, član Upravnog odbora i glavni izvršni direktor Fortenova grupe.

"Ova ujedinjena grupa je sada prije svega konsolidirala svoje vlasništvo i kreditnu stranu svojega posla. Mercator je imao 55 banaka koje su ga financirale, Fortenova je izašla iz Izvanredne uprave sa 70 kreditora. Mi smo u zadnje dvije godine sveli sve kreditore na jednu obveznicu koja ima dva kreditora te je funkcioniranje grupe sve jednostavnije. Iskonsolidirali smo vlasničku strukturu Fortenova grupe", kaže Fabris Peruško.

Danas su došli do toga da preko 70% vlasništva drže tri dioničara, dodaje, ističući da je funkcioniranje sada stabilnije jer postoji konsolidirana vlasnička te kreditna struktura.

"Grupa naravno zapošljava, prije dva-tri tjedna smo završili s dezinvestiranjem Leda i Frikoma, grupa će imati dugoročno održivu kapitalnu strukturu, imat ćemo potencijal za investicije, s investicijom ćemo moći bolje u segmentima u kojima i dalje poslujemo, omogućit ćemo poboljšanje konkurentnosti te ćemo biti atraktivniji za nove zaposlenike na tržištu. To će omogućiti i prosperitet za naše zaposlenike, za njihovo napredovanje", dodaje. 

Nakon prodaje Leda i Frikoma spominje se i moguća prodaja Jamnice?

"Ne. Mi smo prodali svoju diviziju smrznute hrane s ciljem da grupu dovedemo do dugoročno stabilne kapitalne strukture, a što je učinjeno. Fokusirani smo na to da ostanemo vodeći poslodavac u regiji. Vodeći smo u pet segmenata u kojima poslujemo. Tu se radi o maloprodaji, najveći smo regionalni trgovac, vodeći smo u kategoriji pića, proizvodnji ulja te preradi mesa. Tu ćemo nastavljati investirati", kaže.

Kakva je situacija s Konzumom?

"Rekao sam da je ova grupa imala jako veliki broj problema i da smo sve probleme uspješno riješili. Upravo je sposobnost da rješavamo probleme, da iz njih napravimo iskorak za grupu, dokaz da ćemo i one stvari koje moramo popraviti u Konzumu i Mercatoru implementirati. Mi smo u tri godine došli od 0 do 70 milijuna eura operativne dobiti. Mi smo broj jedan trgovac u Hrvatskoj, popravili smo se po pitanju percepcije kod naših kupaca, to ćemo samo nastaviti", zaključio je. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.