PRIJE nekoliko dana objavili smo članak o tome da je povratnička borba između Tysona i Jonesa prodala oko 1,2 milijuna prijenosa. To su izvrsne brojke, ali sada su stigli novi podaci, koji govore da je borba bila još gledanija.
Prema podacima aplikacije Triller, glavne konkurencije TikToka, koja je za 50 milijuna dolara otkupila prava za ovu borbu, prijenos je kupilo čak 1,6 milijuna ljudi. S obzirom na to da je on koštao oko 50 dolara, Triller je uprihodio oko 80 milijuna dolara.
"Izdominirali smo", kratko i jasno je poručio vlasnik Trillera Ryan Kavanaugh.
S ovim brojkama, borba između Tysona i Jonesa je i službeno najgledanija borilačka priredba cijele 2020. godine, uključujući i boks i UFC. Samo za usporedbu, najbitniji meč profesionalnog boksa ove godine, onaj između Tysona Furyja i Deontaya Wildera, imao je oko 850 tisuća prodanih prijenosa, gotovo upola manje.
Prema podacima portala Business Insider, koji u obzir uzima priredbe slobodne borbe, boksa i kečera, ovo bi mogla biti deseta najgledanija borba svih vremena. Iza sebe je ostavila brojne kultne borbe poput onih između Tysona i Holyfielda, Foremana i Holyfielda, McGregora i Diaza i brojnih drugih.