Brojke o prodanim prijenosima dokazuju da ljude Tyson zanima više nego današnji boks
DAN RAFAEL, poznati boksački analitičar, prvi je iznio procjene o broju prodanih prijenosa za borbu između Mikea Tysona i Royja Jonesa. Ako su te procjene približno točne, dokazuju da je s marketinškog aspekta organiziranje ove borbe bilo pun pogodak jer se radi o jednom od najgledanijih borilačkih događaja u zadnjih nekoliko godina.
Rafael procjenjuje da se prodalo oko 1.2 milijuna prijenosa samo u SAD-u. U tu brojku ulaze i klasični PPV prijenosi, ali i kupljeni prijenosi putem nekoliko aplikacija koje su otkupile prava za borbu. S obzirom na to da je PPV koštao oko 50 dolara, radi se o uistinu impresivnim brojkama.
Kako bi ta brojka bila stavljena u pravi kontekst, treba reći da je najiščekivanija profesionalna boksačka priredba ove godine, revanš između Tysona Furyja i Deontaya Wildera, imala oko 850 tisuća prodanih PPV-a. Mike Tyson i u šestom desetljeću svog života ljude zanima više nego aktualni boksači.
Samo je jedna borilačka priredba ove godine imala više prodanih PPV-a, a to je UFC 251 priredba koju su predvodili Kamaru Usman i Jorge Masvidal. To je bila sedma najprodavanija UFC priredba u povijesti, što još jednom potvrđuje koliki je interes vladao za borbu bivših boksačkih prvaka.
Prema portalu Business Insider, meč između Tysona i Jonesa prodavaniji je i od kultnih mečeva poput onog između Evandera Holyfielda i Lennoxa Lewisa ili onog između Canella Alvareza i Gennadija Golovkina.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati