WhatsApp uvodi novo ograničenje za poruke

Foto: Shutterstock

WhatsApp uvodi novu mjeru u borbi protiv neželjenih poruka - ograničit će broj poruka koje korisnici i tvrtke mogu poslati nepoznatim kontaktima bez da na njih dobiju odgovor, piše TechCrunch.

Aplikacija, koja je započela kao jednostavan alat za komunikaciju s osobnim kontaktima, s vremenom je evoluirala u kompleksnu platformu s grupama, zajednicama i poslovnim profilima. Zbog tih promjena, korisnici su često preplavljeni porukama i teško im je pratiti sve dolazne informacije.

Novo mjesečno ograničenje obuhvaćat će sve poruke koje korisnici i tvrtke pošalju, a na koje ne dobiju odgovor. Primjerice, ako na konferenciji upoznate nekoga i pošaljete mu tri poruke, a on ne odgovori, sve tri će se uračunati u vaš limit.

Upozorenje prije blokade

Iz WhatsAppa još nisu otkrili koliki će točno biti limit, jer trenutno testiraju različite pragove. Ipak, poznato je da će aplikacija korisnicima prikazati upozorenje putem skočnog prozora kada se približe zadanom ograničenju, kako bi izbjegli privremenu blokadu slanja poruka.

Cilj su masovni pošiljatelji

Tvrtka je za TechCrunch potvrdila da testiranje započinje u više zemalja tijekom sljedećih tjedana. Naglašavaju kako prosječni korisnici vjerojatno neće ni primijetiti ovu promjenu niti dosegnuti limit, jer je mjera prvenstveno osmišljena za suzbijanje pojedinaca i tvrtki koje se bave masovnim slanjem poruka i spamom.

Problem je posebno izražen na tržištima poput Indije, gdje WhatsApp služi kao višenamjenski komunikacijski alat, a korisnici se često žale na desetke nepročitanih poruka od nepoznatih pošiljatelja i tvrtki.

Dosadašnji napori u borbi protiv spama

Ovo nije prvi pokušaj WhatsAppa da stane na kraj neželjenim porukama. Tijekom prošle godine, tvrtka je već testirala ograničenja za marketinške poruke i uvela opciju odjave s promotivnih lista, omogućujući korisnicima da primaju samo važna ažuriranja. Ranije ove godine započeli su i s eksperimentalnim ograničenjem tzv. "broadcast" poruka, a taj se test sada proširuje na više od deset zemalja, uključujući i Indiju, jedno od ključnih tržišta s više od 500 milijuna korisnika.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.