Imaju li Hrvati nos za luksuz? Ovaj outlet u centru Zagreba razveselit će mnoge

Foto: Leona Teodorović/Index

Sadržaj nastao u suradnji s: Luxury Multibrand Outlet Store

Je li napokon došlo vrijeme da "luksuz" mijenja oblik i postaje svima dostupan? Nekoć poznat kao odraz uspjeha, profesionalnosti i statusa, današnji trendovi pokazuju da se ta granica pomiče prema svakodnevnom.

Žene, pa tako i muškarci, na globalnoj razini sve više pretražuju internet za dobrim odjevnim luksuznim komadima, pokazuju podaci Statiste iz 2024. No je li tako i u Hrvatskoj? Imaju li muškarci u Hrvatskoj "nos za luksuz" i kakve su njihove kupovne navike kada je u pitanju visoka moda? 

Za odgovor na ta pitanja pošli smo u Luxury Multibrand Outlet Store u Hebrangovoj 7 u Zagrebu, jedini outlet u Hrvatskoj s ponudom najluksuznijih svjetskih brendova.

Foto: Leona Teodorović/Index

Prema njihovom iskustvu u dosadašnje tri godine poslovanja, dojam je da Hrvati definitivno vole luksuznu modu i prate trendove. No, koje točno brendove najviše vole, kažu, teško je procijeniti jer ponuda u Luxury Multibrand Outlet Storeu uključuje tridesetak najpoznatijih svjetskih brendova. 

Dolce&Gabbana, Moncler, Saint Laurent, Dior, Brunello Cucinelli, Tom Ford, Fendi, Balenciaga, Jacquemus, samo su neke od dostupnih marki između kojih kupci mogu birati. Ipak, prema kupovnim navikama, prepoznaju dvije vrste muškaraca.

Dok jedni vole tihi luksuz, drugi vidljivost

"Prva skupina ljudi koja dolazi u naš butik su oni koji su više za klasični i casual styling, odnosno oni koji žele da nema velikih isticanja na artiklu koji nose. To je takozvani tihi luksuz. S druge strane, imamo i one koji vole da se na stvarima koje nose vidi da je to skupo i luksuzno. Svatko od njih ima svoj stil i način života, pa tako i što se tiče modnog izražavanja, a mi smo omogućili i jednima i drugima da pronađu nešto za sebe."

Možda je logično pretpostaviti da je luksuzna moda često skupa i teško dostupna, no to nije slučaj u Luxury Multibrand Outlet Storeu. Bez obzira na to što je riječ o robi s potpisom, ovdje je asortiman na popustu cijele godine, čak i do 50 %. Odjeću i obuću je moguće naručiti i preko web-shopa, zbog čega često primaju narudžbe ne samo iz Hrvatske nego i iz svih dijelova EU.

Foto: Leona Teodorović/Index

"Cijena je uglavnom najbitnija stavka. U komunikaciji s dosta poznanika i prijatelja te osluškujući potrebe, shvatili smo da Hrvati često odlaze u talijanske outlete po luksuzne komade. Odlučili smo im pružiti to iskustvo ovdje, s time da kod nas ne moraju čekati sniženja i imati dodatne troškove za putovanje. Smatramo da smo u tome i uspjeli s obzirom na naše cijene."

Osim po cijeni i ponudi, Luxury Multibrand Outlet Store je poseban i po tome što je nastao upravo po uzoru na talijanske butike.

"Ako ste se ikada zatekli šetajući kroz talijanske gradove, pa čak i one manje, onda ste mogli primijetiti da su oni puni malih butika, kojima smo i mi nalik. U uskim uličicama gdje nikada ne biste pomislili da ovakvo nešto postoji, ugledate malu trgovinu s najpoznatijim brendovima", isitču.

U Hrvatskoj to inače nije slučaj, kako objašnjavaju, jer je fokus uglavnom na glavnu trgovačku ulicu, a još više na trgovačke centre. 

"Često naši novi kupci budu iznenađeni kada u šetnji gradom naiđu na nas jer nismo u pješačkoj zoni, a imamo toliko poznate brendove u ponudi", dodali su.

Foto: Leona Teodorović/Index

Rijetkost u Hrvatskoj – privatna kupovina

No osim navedenog, još jedna rijetkost koju ovaj Luxury Multibrand Outlet Store ima, a koja se rijetko viđa u Hrvatskoj, jest i mogućnost privatne kupovine. To znači da kupac može telefonski rezervirati termin kada će doći kupovati te bez ometanja i u zatvorenoj trgovini probavati odjevne predmete.

"S obzirom na to da imamo dosta kupaca iz svijeta sporta, estrade i poslovnog svijeta, svjesni smo da su zaista često, skoro pa i uvijek u žurbi, potrebno im je vrijeme samo za njih kako bi ga što kvalitetnije iskoristili. Mi im to privatnom kupovinom i omogućujemo."

Uz nabavku preko 30 luksuznih brendova, sniženja i do 50 % tijekom cijele godine te uz mogućnost privatne kupovine radi koje se zatvara butik, zanimalo nas je koja je onda "matematika" iza ovog koncepta, odnosno koliko je takvo poslovanje uopće isplativo.

"Možemo se pohvaliti da je posao u potpunosti  obiteljski od samog početka. Računica je vrlo jasna, svi mi maloprodajni trgovci plaćamo robu u nabavi otprilike isto, no mi smo se odlučili smanjiti našu maržu na onoliko koliko nas zadovoljava pa smo unajmili manji prostor s manjim rashodima kako bismo omogućili da kupci dobiju zaista najbolju moguću cijenu na tržištu tijekom cijele godine, a ne samo u vrijeme sniženja", zaključuju u Luxury Multibrand Outlet Storeu.

Foto: Leona Teodorović/Index

Smješten u samom centru grada, s osiguranim parkingom i u blizini većih javnih garaža, ovaj butik pokazuje kako Zagreb ima prostora za još jednu adresu koja nije rezervirana samo za modne znalce, već za sve one koji žele zakoračiti u svijet visoke mode, bilo da biraju tihi luksuz ili pak upečatljive komade koji privlače poglede.

Sponzorirani sadržaj donose Index i Luxury Multibrand Outlet Store u skladu s najvišim profesionalnim standardima.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.