Digitalni formati preuzeli primat i na outdooru

Foto: Press

NITKO se ne diže tako visoko kao onaj koji zna kuda ide – izreka je mudrog francuskog realista, Stendhala. A vi, znate li kuda idete?

Oni uspješni nebrojeno su puta čuli, bilo u lice, bilo iza leđa, poznatu rečenicu: "Lako je njemu...". Takvi paušalni i neutemeljeni izrazi zavisti i ljubomore za one ponosne i časne mogu biti samo dodatni poticaj za uspjeh u onome što rade. Uostalom, svatko tko misli da je lako, neka i on proba, isto ili još bolje.

U GO2Digital vode se uvijek istim ciljem – biti prvi i najbolji za sebe i svoje klijente u onome što najbolje znaju. A što ne znaju – uče, te uz učenje rastu i napreduju.

GO2Digital pionir je u vanjskom digitalnom oglašavanju (DOOH - Digital Out Of Home). Prvi su shvatili važnost i prednosti digitalnog oglašavanja i "vanjske" televizije. No, nisu ostali samo na jednostavnim rješenjima. Svakom klijentu pristupaju individualno i za njega kroje najbolje i najzanimljivije digitalne kampanje koje oduševljavaju prolaznike širom Hrvatske – na 333 površina, u 25 gradova i 26 shopping centara u mjesec dana imaju doseg do 45 milijuna ljudi i skoro 5 milijuna vozila. Impresivno, zar ne?

I, znate što, ponosni su na svoj uspjeh. Lijepo je biti prvi na MEDIAPuls - Adexovoj mjesečnoj rang listi. Tržište se razvija i raste iz dana u dan. GO2digital postavlja trendove, a njihovi oglašivači svojim povjerenjem i svojim odlukama potvrđuju da su na pravom putu.

Digitalna sfera omogućuje im da plasiraju poruke kroz video format – ultimativni komunikacijski format današnjice, uz mjerljive rezultate uspješnosti kampanje. Pri tome, oglašivači si mogu dozvoliti potpunu fleksibilnost i posebnost u svojim zahtjevima.

To su prepoznali i svi relevantni oglašivači koristeći prednosti koje vanjsko digitalno oglašavanje nudi.

GO2Digital prvi je izbor za vanjsko oglašavanje. Ovo je za njih već dobra godina. Na putu su da im bude najbolja do sada. Jeste li uz njih?

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.