Screenshot: Today
Rijetki su oni koji u to još uvijek vjeruju, ali to ne znači da ne treba razotkriti istinu koja leži u pozadini takvih promotivnih spački. Ekipa Todaya kontaktirala je Brook Shadwell, ženu čije je svjedočanstvo (i fotografije) za svoje reklame iskoristio jedan od proizvođača magičnih napitaka na američkom tržištu, da bi doznali da ona nije imala apsolutno nikakav kontakt s proizvodom.
U reklami se uz priložene fotke i njezinu izjavu u kojoj se kune da je smršavila uz pomoć čarobnog čaja tvrdilo da je Brook izgubila 30 kilograma, a ona je kazala: "Nisam pila taj čaj. Nisam ga ni probala. Ne znam niti što je u njemu!"
Ona je majka dvoje djece iz Kalifornije i stvarno jest izgubila kilograme, ali ne uz pomoć nekog proizvoda već uz godinu dana treninga i pravilne prehrane. Ponosna na sebe objavila je fotografije na svojem blogu. "Uzeli su moje fotografije i upotrijebili ih za promociju svojeg proizvoda. Bila sam potpuno u šoku". Dobila je novac tek nakon što se požalila, a naknadno je vidjela da su njezine fotografije upotrijebili i drugi proizvođači.
I to nije jedina prevara: primjerice, fotografija jedna žene pojavila se u promociji nekoliko proizvoda, dok je ona ustvari plus-size model iz Njemačke čije su fotografije bile na prodaju preko stranica kao što je Shutterstock.
Svoj doprinos temi dao je i trener Andrew Dixon, kojeg smo već mogli vidjeti u razotkrivanju ovakvih prevara, a više provjerite u videu.
Visit NBCNews.com for breaking news, world news, and news about the economy