TROŠKOVI vlasništva hipersportskog automobila nerijetko idu u nebo.
Već smo u nekoliko navrata pisali o enormnim troškovima održavanja skupih sportskih automobila. Tako je Manny Khoshbin otkrio koliko troši na održavanje svoje kolekcije Bugattija i drugih hipersportaša, uključujući i Mercedes SLR s "problematičnim“ podiznim vratima.
Kad je pak Bugatti u pitanju, svima je jasno da se radi o astronomskim iznosima zbog kojih vlasnici čak angažiraju kamionski prijevoz do odredišta za svoj Bugatti kako bi na koncu imali što manju kilometražu.
Prema objavi na Redditu, sada doznajemo i kako se odrađuje servis na starijem Veyronu. Zamjenske bobine koštaju oko 660 eura komad, a dostava je stigla tek nakon mjesec dana. Svjećice su kao i na Volkswagenu, a stoje 16 eura. Međutim, kad dobiju Bugattijevu oznaku, cijena im raste gotovo deset puta, na preko 150 eura.
Bugatti Veyron spark plug and ignition coil replacement
by u/Fixitsteven in Justrolledintotheshop
Međutim, troškovi servisa drastično rastu kad se uračunaju "ruke". Naime, cijeli posao stoji oko 20.000 dolara ili 18.200 eura. Naravno, svi dijelovi su teško dostupni, pa je potrebno skinuti dio karoserije te je potrebno imati posebnu opremu. Uz objavljene fotomaterijale, autor kaže kako je u konačnici potrebno i do 50 sati da se odradi posao.