PEUGEOT 208, ionako elegantan supermini, dobio je neke izmjene u dizajnu, kao i neke nove opcije motora kako bi zadržao svjež izgled u odnosu na alternative kao što su Opel Corsa i Volkswagen Polo. Ovih je dana i službeno počela njegova prodaja.
Najprodavaniji model u Europi u 2021. i 2022. godini također je dobio dotjerani dizajn interijera, a prvi je put dostupna i hibridna verzija.
Automobil se u tzv. ponudi za lansiranje nudi za 17.490 eura, dok će redovna cijena najjeftinije verzije biti 18.212 eura.
Po uzoru na 508
Prednja dnevna svjetla s tri okomita elementa - viđena na modelu 508 i najnovijem modelu iz 2008. - predstavljena su ovdje i okružena sjajnim crnim umecima, a također su pomaknuta na rubove prednjeg branika. Na GT modelima svjetla rade s glavnim LED prednjim svjetlima.
Dizajn rešetke također je dotjeran s kockastim efektom, koji je prvi put viđen na Peugeotu 408 coupe, dok linija 208 sada ima novi logo štita.
U interijeru i-Cockpit marke prilagođen je za novu liniju 208, s predstavljenom novom 10-inčnom instrumentnom pločom. GT modeli dobit će zaslon s 3D efektom, kakav je prije bio korišten na drugim Peugeotima, dok će početni modeli Active dobiti zaslon od 3.5 inča. U ponudi su tri razine opreme: Active, Allure i GT.
Cijena početne Active verzije novog 208 može porasti na 36.990 za potpuno električni e-208, a dobit ćete pristojnu količinu opreme: LED prednja svjetla, 10.0-inčni zaslon osjetljiv na dodir s Apple CarPlayom i Android Auto te automatske brisače i svjetla.
10-inčni zaslon kao standard
Prelazak na Allure verziju modela 208 koštat će 21.010 eura za osnovni pogonski sklop, a automobil dobiva 16-inčne aluminijske naplatke, za razliku od čeličnih kotača koje imate na Activeu, 10.0-inčni digitalni zaslon za vozača, polukožna sjedala i zatamnjena stražnja stakla.
Vrhunski GT modeli dobivaju sportskiji izgled od modela niže u ponudi zahvaljujući karoserijskoj opremi agresivnijeg izgleda i 17-inčnim aluminijskim naplacima. Dobivate i bežično punjenje telefona, unutarnje ambijentalno osvjetljenje, kameru za vožnju unatrag i perforirani kožni upravljač.
Sve to ipak ima svoju cijenu: benzinski GT dostupan je s jačim motorom i košta 23.278 eura, a električni je popriličnih 40.570.
Sve verzije 208 sada će standardno dobiti 10-inčni infotainment zaslon osjetljiv na dodir, uz zadržane tipke prečaca modela prije liftinga kako bi pristup određenim izbornicima bio jednostavniji od prolaska kroz zaslon.
Hibridi od 100 ili 136 KS
Peugeot prvi put uvodi opciju hibridnog pogona za 208. Hibridi koji se sami pune dolaze u snagama od 100 ili 136 KS, s 1.2-litrenim trocilindričnim benzinskim motorima.
Kod njih je automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa uparen s električnim motorom, a Peugeot tvrdi da ove verzije mogu raditi na električnom motoru do 50% vremena vožnje.
Osnovna su motorizacija 1.2-litrene benzinske jedinice od 75 KS i 100 KS koje su uparene s ručnim mjenjačem s pet ili šest stupnjeva prijenosa.
Električna verzija ima snagu od 156 KS i bateriju od 51 kWh, što bi trebalo omogućiti domet od 400 kilometara. Moći ćete puniti do 100 kW na DC brzom punjaču kako biste dostigli 20-80% napunjenosti za oko 25 minuta, dok standardno ima AC punjenje od 7.4 kW koje će bateriju napuniti za 4 sata i 40 minuta, odnosno 11 sati na ojačanoj utičnici od 3.2 kW.