DOLAZAK svakog iole ozbiljnijeg električnog automobila znači kako će ga mnogi odmah usporediti s Teslom, čiji modeli su još uvijek mjerilo klase.
A dolazak Hyundaijevog Ioniqa definitivno spada u red dosad najozbiljnijih rivala. I ne samo to, ovaj model ima neke adute s kojima se ne može pohvaliti niti jedan Teslin model.
Električna arhitektura
Iako su oba modela isključivo električna s takvom pogonu namijenjenom platformom, Ioniq ima nešto po čemu je poseban. To je 800-voltna mreža, a njome se može pohvaliti još samo Porsche Taycan. Tesla je na 400 V, a to znači kako se Ioniqove baterije mogu brže puniti.
V2L
Iza ove oznake krije se mogućnost rada pogona kao punjača. Vršna snaga je 3.6 kW, a to znači kako Ioniq 5 može električnom energijom opskrbljivati brojne uređaje, pa i puniti drugi električni automobil.
Međuosovinski razmak
Između kotača Ioniqa je tri metra razmaka, što je rekord korejske game, ali i razina najluksuznijih limuzina. Tesla Model S je tu kraći koji centimetar. I moguće skučeniji.
Sjedala
Ioniq 5 nudi isto što i Fordov kamionet, a to je mogućnost spuštanja naslona prednjih sjedala u gotovo horizontalan položaj. Naravno, to nije predviđeno za korištenje tijekom autonomnog upravljanja (ako bude dostupno), već za odmor dok se vozilo puni.
Solarni paneli
Na krovu Ioniqa 5 nalaze se solarni paneli koji doprinose energetskom otisku vozila.
Sve posebnosti automobila možete vidjeti u nastavku.