BMW XM je izazvao brojne kontroverze već i samim imenom, a onda je stigao i koncept nekonvencionalnog izgleda.
Kritičari kažu da se BMW pogubio, oni blagonakloni da se traži, a najveći obožavatelji da je uspješno evoluirao svoj dizajn i prilagodio ga aktualnim trendovima. Ipak, XM će biti mnogima teško prožvakati, kako zbog najblaže rečeno kontroverznog dizajna tako i zbog same činjenice da će s oko 2700 kg biti najteži BMW u povijesti.
Kako bi XM na koncu trebao izgledati pokušao je pokazati ruski kolesa.ru, koji je do sada bio vrlo uspješan u predviđanju izgleda novih modela. Njihova pretpostavka je da će proizvodna verzija ostati vjerna konceptu, a to pored ogromnih gabarita znači uglati dizajn i impozantne prednje bubrege. Također, podijeljena prednja svjetla trebala bi ostati i na XM-u.
Pogon je baziran na motoru S68, odnosno unaprijeđenom 4.4 biturbo V8, a imat će električnu asistenciju. Postavljen na 23-inčne naplatke ovaj će model već od osnovne izvedbe nositi i epitet najjačeg BMW-a. Imat će 650 KS i 880 Nm, dok će Competition izvedba nuditi 750 KS i okruglih 1000 Nm.