Lexus LFR snimljen u akciji. Imat će oko 900 KS i zvučat će sjajno

Foto: Car Spy Media

DUHOVNI nasljednik legendarnog Lexusa LFA sve je bliže serijskoj proizvodnji. Novi superautomobil, koji će vjerojatno nositi oznaku LFR, nedavno je najavljen kroz Sport Concept na Tjednu automobila u Montereyu, a sada imamo i prvi pravi uvid u produkcijski model.

Špijunske fotografije snimljene su u čak tri različite verzije tijekom iscrpnih testiranja na stazi Nürburgring.

Tri lica novog superautomobila

Prototipovi su uhvaćeni dok su ih inženjeri uspoređivali s Mercedes-AMG GT-R i GT Black Series modelima. Iako na prvi pogled izgledaju slično, detaljniji pregled otkriva tri različite aerodinamičke konfiguracije. Jedan od modela predstavlja standardnu, cestovnu izvedbu s čišćim linijama.

Druga varijanta očito je usmjerena na trkaću stazu. Opremljena je agresivnim prednjim spojlerom od ugljičnih vlakana, kanardima i masivnim stražnjim krilom. Čini se kako ova verzija ima i jedinstvene ventilacijske otvore iznad prednjih kotača za bolje hlađenje i aerodinamiku.

Više verzija

Između ove dvije krajnosti nalazi se i treća, nešto pitomija sportska varijanta. Ona ima manje stražnje krilo, a izostavljen je prednji spojler te su kanardi znatno manji.

Dizajn koji spaja prošlost i budućnost

Bez obzira na detalje, LFR izgleda kao savršen spoj LFA i Sport Concepta. Automobil ima agresivnu prednju masku s tri velika usisnika zraka i prepoznatljivim 'očnjacima' u sredini. Pridružuju im se poklopac motora s ventilacijskim otvorom i tanka, oštro dizajnirana prednja svjetla.

Bočnu liniju definiraju veliki otvori na prednjim blatobranima i masivni pragovi. Model također ima stražnje usisnike zraka i lagane naplatke iza kojih se nazire kočioni sustav visokih performansi. Straga dominiraju istaknuti spojler, ispušni sustav s četiri cijevi i ventilirana maska.

Minimalizam i tehnologija u kabini

Unutrašnjost slijedi minimalistički pristup, s naglaskom na vozača. Kabinom dominiraju sportska sjedala koja pružaju snažnu potporu i samostojeći zaslon infotainment sustava. Vozači će na raspolaganju imati i zasebnu ploču za kontrolu klime te prekidače nalik polugama. Očekuje se i minimalistička ručica mjenjača te potpuno digitalna instrumentna ploča.

Hibridna zvijer s 900 konjskih snaga?

Detalji o pogonskom sklopu još su uvijek tajna, no nagađa se da se neke komponente hibridnog sustava mogu vidjeti kroz stražnje staklo. Prema glasinama, osnovu čini 4,0-litreni V8 twin-turbo motor koji razvija 720 KS (537 kW). Uz pomoć hibridnog sustava, ukupna snaga mogla bi doseći impresivnih 900 KS (671 kW), iako ove brojke treba uzeti s rezervom dok ne stigne službena potvrda.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.