Mercedes-AMG C63 bi ipak mogao dobiti veći motor

Foto: Mercedes Benz

Otkako je Mercedes predstavio C63 s kontroverznim četverocilindričnim motorom, proliveno je mnogo digitalne tinte. Iako službeni prodajni brojevi nikada nisu objavljeni, veliki popusti sugeriraju da se AMG mučio uvjeriti kupce da je elektrificirani 2,0-litreni motor vrijedan njihova novca. Čak su i visoki dužnosnici javno priznali da je tvrtka "izgubila neke kupce" nakon napuštanja V8 motora. Čini se da Mercedes sada želi ispraviti stvari, barem donekle, piše Motor1.com.

Povratak većeg motora, ali ne V8

Mathias Geisen, član Uprave za marketing i prodaju, u intervjuu za Auto Express nagovijestio je da bi C63 ipak mogao dobiti veći motor. Ipak, ne treba se nadati povratku V8 motora - to se neće dogoditi. Iako je novi osmerocilindrični motor u razvoju u Affalterbachu, Mercedes je potvrdio da ga perjanica C-klase neće dobiti. Sljedeća najbolja opcija? Čini se da je redni šesterocilindrični motor na pomolu za ovu sportsku limuzinu.

"Imat ćemo neke opcije gdje smo imali četverocilindrični motor, koji će u budućnosti biti dostupan i kao šesterocilindrični. Možda će biti hibrid, možda čisti motor s unutarnjim izgaranjem, možda. Obavijestit ćemo vas kada do toga dođe", izjavio je Geisen.

Stare glasine dobivaju na težini

Ovo nije prvi put da se spominje šesterocilindrični C63. Prije nekoliko mjeseci, specijalizirana stranica Mercedes-Benz Passion Blog izvijestila je da bi AMG mogao ugraditi blagi hibridni 3,0-litreni motor kodnog naziva "M256M". Riječ je o rednom šesterocilindričnom motoru koji se već nalazi u nekoliko Mercedesovih modela, uključujući CLE53, ali i u Aston Martinu DBX.

Međutim, tada se nagađalo da bi najsnažnija C-klasa mogla odbaciti oznaku C63 u korist C53. S druge strane, Autocar je sugerirao da bi AMG mogao zadržati naziv C63 za plug-in hibrid sa šest cilindara. Koja će se verzija pokazati točnom, ostaje za vidjeti, no kombinacija glasina i službenih komentara čini sve vjerojatnijim da će četverocilindrični motor ustupiti mjesto rednom šesterocilindričnom, vjerojatno uz neki oblik elektrifikacije radi zadovoljavanja strožih normi o emisijama.

Moguća promjena već sljedeće godine

Promjena bi se mogla dogoditi već sljedeće godine. C-klasa bi trebala dobiti redizajn sredinom ciklusa 2026. godine, što bi se poklopilo s lansiranjem obnovljenog vodećeg modela. Nije jasno hoće li se zvati C63 ili C53, ali sigurno je da Mercedes-AMG ne napušta ovu nišu. Očekuje se da će i GLC 63 slijediti isti put kada stigne, vjerojatno 2027. godine.

Ako dođe do promjene imena, logično bi bilo očekivati i nižu početnu cijenu. U SAD-u, gdje se C63 prodaje samo kao limuzina, cijena kreće od 87.200 dolara, što ga čini tek neznatno jeftinijim od rivala BMW M3 Competition xDrive.

BMW je već potvrdio da će sljedeća generacija M3 zadržati svoj redni šesterocilindrični motor, čiji se debi očekuje 2028. godine. U međuvremenu, Audi Sport priprema novi RS5 Avant koji će zamijeniti RS4, a gotovo je sigurno da će ga pokretati V6 motor kao dio plug-in hibridnog sustava.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.