NJEMAČKA tvrtka Geparda je mali automobil Volkswagen Up pretvorila u vozilo kategorije L5e. Ova kombinacija slova i brojki znači mogućnost upravljanja automobilom s dozvolom klase A1.
Snaga prigušena na 20 KS
Doduše, morate napraviti nekoliko kompromisa. Pogotovo kada je riječ o agregatu, jer je jednolitarski trocilindraš morao biti prigušen na 20 KS. Za ovu izvedbu konverzija Volkswagen Upa ima prihvatljivu najveću brzinu: najbrže je moguće ići do 110 km/h. Proizvođač radije ne navodi koliko dugo Geparda Upu treba za standardni sprint do stotke.
Geparda se jarkozelenom bojom i ukrasnim prugama potrudila da izgled bude što sportskiji, no jedno se ističe - prekriveni lukovi stražnjih kotača. Up izgleda kao tricikl jer i ima samo tri kotača.
Klima, ESP, zračni jastuci...
Krivi su zakonski propisi: jedino tako može dobiti dozvolu za vožnju mlađih od 18 godina. Geparda je cijelu stvar riješio dvostrukim gumama na stražnjoj strani.
U smislu komfora i sigurnosti treba naglasiti kako trokolica ima klimu i, kao svaki moderni automobil, dolazi s ESP-om, ABS-om i zračnim jastucima.
Postoji i malo trkaćeg osjećaja u šasiji. Kako bi poboljšala vozne osobine, Geparda je odabrala H&R stabilizator sprijeda i Eibach opruge straga.
Inače: svi znaju kako se mali VW Up više ne proizvodi, pa je Geparda prisiljena otkupljivati rabljene automobile za preradu. Ovo vozilo u konačnici košta oko 20.000 eura.