NA papiru nema ničeg novoga, ali u praksi BMW obećava više.
Samo nekoliko tjedana nakon premijere X5 i X6 trebalo je čekati da iz BMW-a dopuste debi top izvedbe modela. U pitanju su M verzije, a koje se nude isključivo u Competition izdanju.
>> FOTO BMW predstavio novi X5 i X6
Službeni podaci kažu kako je 4.4 V8 twinturbo i dalje tu, a daje istih 625 KS i 750 Nm. Međutim, motor je dobio 48V sustav, kao i niz modifikacija poput ojačane radilice, izmijenjenih turbina, novog usisa i ispuha i sl. Sada nosi oznaku S68, a dolazi s osam-stupanjskom mjenjačkom kutijom u koju je integriran 48-voltni starter-generator sustav blagog hibrida, a koji daje do 12 KS i 200 Nm.
BMW stoga obećava "brži odziv i povećanu učinkovitost“, a službeni podaci govore kako 100 km/h postiže za 3.9 sekundi i ubrzava sve do 290 km/h. Doista impresivno za vozilo od 2.4 tone.
S redizajnom dolazi i novi izgled, snažno inspiriran većim XM. Prednji kraj je u potpunosti redizajniran, a ovdje "bubrezi“ obojeni u crno nemaju vertikalne, već imaju horizontalne letvice. BMW-ovi "asfaltni terenci“ kotrljaju se na minimalno 21-inčnim kotačima. X6 distancira se stražnjim spojlerom, po želji (uz doplatu) i od karbona.
U kabini je ugošćen najnoviji operativni sustav, a uz iDrive standardan postaje zakrivljeni zaslon s 12.3-inčnim digitalnim kokpitom i zaslonom infotainmenta od 14.9 inča u dijagonali.
Cijena nije obznanjena, ali se očekuje kako će biti bar 10.000 eura viša. Kao dobar orijentir može poslužiti procjena od 160.000 eura na njemačkom tržištu. Prve isporuke kreću ovog ljeta.