MNOGI će se složiti, i najljepši.
Baza je odlična, to je model 508, a sada dolazi Sport Engineered iz istoimenog odjela. Raspoznat ćete ga po svjetlima s tri linije, a po uzoru na 504 Coupe. Ono bitno je da se ovaj model oslanja na Peugeot Sport, njihovo bogato iskustvo s WRC-ja, Pikes Peaka, Dakara, WEC-a i sl.
Pogonski sklop ove 508-ice daje 360 KS i 520 Nm, više no ikoji serijski Peugeot. A u praksi to znači 100 km/h za 5,2 sekundi, 0 do 1000 m u 24,5 sekundi, a međuubrzanje od 80 do 120 km/h u 3 sekundi. I da, ovdje je maksimalac limitiran, i to na 250 km/h.
Snaga nije ništa bez kontrole pa su u Peugeotu odlučili ugraditi podesivo podvozje (Comfort/Hybrid/Sport). Proširen je i trag kotača, sprijeda za 24 mm, a straga 12 mm. Nema brige ni kada se koči, prednji diskovi su promjera 380 mm, a čeljusti četiri klipne. 20-colne naplatke obukli su u Michelinove Sport 4S pneumatike.
Red je ponoviti kako je pogon hibridan. Čini ga 1,6 turbo benzinac i dva elektromotora. Može voziti i na struju, i to 42 km pri maksimalno 140 km/h. S druge strane ponude je Sport program kad sinergijski vuku struja i benzin. Ukupno, komandom na središnjoj konzoli izravno se bira između pet načina vožnje.
Mogući su različiti načini punjenja baterije od 11,5 kWh koji se prilagođavaju svakodnevnim situacijama. Manje od 7 sati na kućnoj utičnici, 4 sata na utičnici jakosti struje 16 A te 2 sata putem punionice Wall Box jakosti 32 A. U Peugeotu naglašavaju kako je potrošnja prema WLTP-u tek 2,03 l/100 km.
508 Sport Engineered se nudi u tri boje karoserije (siva Sélénium, crna Perla Nera i crna boja Nacré). Automobil se proizvodi u Mulhoeusu u Francuskoj, a početna cijena će biti oko 60.000 eura u Njemačkoj.