NAJVEĆI Kijin povišeni klasično pogonjeni model na europskom tlu je Sorento, nekad ozbiljni terenac, a danas luksuzni SUV konkurentnih osobina.
Model je sada dobio i bitno atraktivniji izgled, čime se približio posljednjim novitetima korejske marke. Redizajn Sorenta dolazi tek nekoliko dana nakon što je Hyundai predstavio radikalno izmijenjeni Santa Fe, inače tehnološkog blizanca Kijinog aduta.
Sprijeda je Sorento dobio tanja i vertikalno orijentirana LED svjetla. Tzv. tigrov nos je i dalje tu, a mogu se zamijetiti i nešto jednostavnije i čišće linije odbojnika. S druge strane, poklopac motora je dobio nove obline. Stil je to koji smo već vidjeli na velikom EV9, ali i na nedavno predstavljenom Picantu.
Ostatak vozila se nije bitno mijenjao. Straga tek blagi redizajn odbojnika, nova grafika svjetala i dakako osvježeni logotip marke.
U kabini nešto opsežnije novosti uključuju novi zakrivljeni zaslon s dva 12.3-inčna zaslona. Odmah ispod dolaze tanki otvori ventilacije, nova ambijentalna rasvjeta i revidirane kontrole klime, sve u stilu predstavljenom na EV6. Kia predstavlja i tehnološku novotariju u automobilskom svijetu, a to je startanje vozila otiskom prsta.
U pogledu dostupne motorizacije Kia je zadržala svestrani pristup. Uz klasičnu ponudu u gami će se naći plug-in hibrid, kao i više verzija hibrida. Valja se strpjeti jer Kia već standardno nakon premijere dizajna napravi pauzu do otkrivanja tehničkih specifikacija.