STAROJ dobroj Pandi pridružila se Grande Panda, a u pripremi je još jedan model.
Grande Panda i Panda osim imena imaju malo toga zajedničkog. Aktualna Panda na tržištu je od 2011. godine, a ne posustaje niti nakon dolaska nove. Malen, jeftin i vrlo praktičan automobil se i dalje odlično prodaje, a u Italiji je prošlu godinu završio na vodećem mjestu sa sto tisuća prodanih primjeraka.
Stigla je i Grande Panda, ali originalni model ne može dostojno zamijeniti. Sada je Panda postala Pandina i kao takva će ostati u ponudi još neko vrijeme, a najdulje do 2030. godine kad će iz Fiata stići nova generacija Pande.
U Stellantisu su svjesni uspješnosti malenih Fiata, pa ne čudi što su dali zeleno svjetlo za razvoj novih generacija modela 500 i Panda. Predviđena su oba pogona, hibridni i električni, a prvi čovjek Fiata Olivier Francois povezuje budući gradski model s Grande Pandom koja nominalno pripada B segmentu.
"Očekujem da će dizajn novog modela biti malo bliži originalnoj Pandi iz 80-ih. Kad vidite Grande Pandu i Pandu jednu pored druge, vidjet ćete mamu medvjedicu i medvjedića. Bit će stvarno slatko. To neće biti samo manja verzija Grande Pande, već će imati vizualne poveznice, iste korijene i legendarnu siluetu", rekao je za britanski Autocar.
Nova Panda će koristiti platformu STLA City koju koristi Fiat 500e. Do tada oba "starca" (Panda i 500) ostaju u proizvodnji. Paralelno s novim generacijama u Fiatu planiraju nove modele, ali uz jasno ograničenje koje je predstavio sam šef Fiata. To je da niti jedan novi Fiat neće biti duži od 4.5 metara.