Viralna tiktokerica pokazuje kako izgleda rad s gen Z-jevcima, mnogi umiru od smijeha

JAMIE Lynch osvaja društvene mreže i stotine tisuća pratitelja zahvaljujući svojim duhovitim i zastrašujuće preciznim skečevima. Vjerojatno ste naletjeli na jedan od njezinih skečeva na Instagramu ili TikToku: Jamie, menadžerica milenijalka, sjedi za stolom, gricka nešto i telefonski zadaje dnevne zadatke svojim zaposlenicima.
Naglašava razlike između gen Z i milenijalaca
Te situacije gotovo uvijek prerastu u urnebesni komentar o kulturnim razlikama između milenijalaca i generacije Z. Primjerice, Lenora, jedna od zaposlenica iz generacije Z, zabrinuta je jer njezin klijent ima brkove i nosi fotografije svoje obitelji u novčaniku - što ga, po njezinim riječima, čini serijskim ubojicom - dok je Jamie to slatko jer i njezin tata ima brkove.
S druge strane, Jamie ostaje u šoku kada je Lenora nazove na slobodan dan tražeći savjet o čuvanju djece. Ubrzo postaje jasno da Lenora nema pojma što radi, govoreći kako "radije ne bi dirala" bebu "ako je moguće", što savršeno naglašava razlike u općem znanju i stavovima između dviju generacija.
Inspiracija iz stvarnog života
Upravo taj generacijski nesklad, s kojim se Jamie susretala tijekom svoje desetogodišnje karijere menadžerice, potaknuo ju je na stvaranje skečeva. Počela ih je objavljivati na internetu, gdje su prikupili milijune pregleda i lavinu komentara ljudi koji su se poistovjetili s problemima i razmišljanjima njezinih likova.
"[Skečevi] su nastali vrlo prirodno", rekla je u jednom intervjuu. "Mnogi od njih temelje se na stvarnim razgovorima. Mislim da se to pokrenulo kad je netko javio na posao da je mrtav, a ja sam rekla: ‘Mrtav si? Pa, samo se pobrini da ti netko pokrije smjene.’ A on je rekao: ‘Ne, ne, radit ću. Samo sam mrtav.’"
"Bila sam kao: ‘Vi govorite najluđe stvari. Počet ću ih snimati.’ I svi su bili za to. I internetu su se svidjeli. Tijekom posljednjih nekoliko godina pripadnici generacije Z su ušli na tržište rada, i to je dovelo do nekih zaista zanimljivih razgovora", dodala je.
Likovi koji su oživjeli
Iako su rasprave u njezinim videima često prikazane putem Zooma ili telefonskih poziva, zbog čega neki pratitelji misle da su stvarni, oni su samo inspirirani stvarnim događajima. Postava likova u njezinim objavama nisu njezini stvarni kolege, iako zajedno rade na snimanju videa.
Jamie kaže da je s vremenom morala promijeniti imena glumaca zbog, kako kaže, brutalne prirode društvenih mreža, no ti su likovi postupno poprimili vlastiti život.
"Od tada su se likovi nekako sami izgradili", otkrila je. "Jer u početku su radili različite stvari i nisu se svaki put držali istog imena, ali onda su nekako uhvatili ritam. I sada, oni su ti likovi."
Tajna popularnosti u različitosti
Jamie vjeruje da je upravo prepoznatljivost situacija ključ popularnosti njezinog sadržaja kod publike svih generacija. Njezini komentari ispunjeni su gledateljima koji dijele vlastite priče o radu s kolegama različite dobi ili raspravljaju o stavovima likova prema radnom mjestu.
"Dobivam toliko DM-ova i poruka. U komentarima možete vidjeti kako ljudi govore: ‘Ovo je moj život. Ovo je moj svaki dan.’ Mislim da je to zato što se ljudi s tim mogu poistovjetiti, i svi vole takav sadržaj s kojim se mogu poistovjetiti", objasnila je.
"Uvijek sam voljela videozapise o generacijama. U prošlosti sam radila videe ‘Generacija Z ‘prži’ milenijalce.’ Jednostavno sam voljela kad su nas ‘pržili’ za sve. Tako su nas točno predstavili, i to mi je bilo tako smiješno. Mislim da je to nešto što treba prihvatiti, razlike i generacije, i ljudi to jednostavno jako vole. Mislim da je generacija Z donijela ovaj novi lik u igru te su otključali ovu razinu ludosti na koju ljudi nisu navikli, tako da je vrlo zabavno", zaključila je.
Generacija Z i nove granice na poslu
Njezini videi potiču raspravu o stavovima različitih generacija na radnom mjestu. Generacija Z, primjerice, postala je poznata po trendu "tihog otkaza" i odbijanju rada u nepovoljnim uvjetima, poput neplaćenog prekovremenog rada. I sama Jamie velika je obožavateljica generacije Z, ističući kako su njihove stroge granice za održavanje zdrave ravnoteže između posla i privatnog života vrijedne divljenja.
"Mislim da je najzanimljivija stvar kod generacije Z to što imaju te granice", objasnila je. "U nekim je slučajevima iritantno kada se ne pojave ako se ne osjećaju dobro, a ako ne žele raditi, jednostavno neće. Mislim da starije generacije to donekle mrze jer su time opčinjene. Sviđa im se ideja da to možete učiniti."
Planira imati svoju emisiju
Jamie je u samo nekoliko mjeseci od prvog objavljenog videa postala prava internetska zvijezda – njezin je Instagram u travnju 2024. skočio na više od 380 tisuća pratitelja, a do jeseni je na svim platformama imala preko pola milijuna. Kaže da je tempo bio šokantan, ali uživa u prepoznavanju na ulici i komunikaciji s pratiteljima, iako priznaje da su negativni komentari ponekad teški.
Brzi uspjeh donio joj je sponzorstva i priliku da svoj kanal pretvori u emisiju, a suradnja s produkcijskom kućom približila ju je snu da postane scenaristica komedija. Njezina prethodna iskustva – od studija kemijskog inženjerstva do rada u vrhunskim restoranima i ljudskim resursima – oblikovala su njezin humor i pomogla joj da izgradi sadržaj koji publika obožava.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati