Sise koje su ubile woke kulturu

*ovaj tekst nije napisan uz pomoć AI-ja
Bio je to jedan sasvim običan dan na internetu. Dok sam uživao u brojnim objavama spontanih vikend brančeva naših utjecateljskih zvijezda, slušao naš novi ljetni hit (Morad - Motorola) i razmišljao o boji đileta koji će mi sjesti uz svježe nabavljenog zelenog Labubua, American Eagle je bacio BOMBU:
Predobro, kako su se ovoga sjetili????? Vjerojatno ovako:
Gđa Shields ovdje ima 14 godina, da vam ne bi palo na pamet ništa pogrešno!
Jedno je sigurno: da znam Sydney Sweeney, dao bi joj nadimak Sisney.
Ljevica je, dakako, poludjela na ovu kampanju. Vjerovali ili ne, ne zato što je Sisney mokri san bijelih muškaraca na poziciji moći. Čak ni zato što je ovo odmak od prošlih American eagle reklama koje su izgledale ovako:
Nije čak ni famozna objektifikacija… većim dijelom. Jasno da se žene žale na propagandu koja još jednom ponavlja da je njihovo tijelo najbolja stvar koju mogu ponuditi svijetu (svijet = muškarac), a jasno je i da nisu u krivu. Ipak, ovaj put priča je nešto manje ustajala.
Za USA spremni!
Ako ne znate engleski, marketinški genijalci su se sjetili da su “jeans” (hrv: leviske) i “genes” (hrv: geni) homofoni i da bi mogli baciti jedan veliki rejdžbejt na lijevu stranu planete. Sisney tako govori da se geni “prenose s koljena na koljeno” i “često određuju osobine poput boje kose, karaktera i SOČNIH MLJEKARA boje očiju”. Vama to vjerojatno znači samo da se cura voli pohvalit, ali američkim ljevičarima je ovo Mein kampf: Taylor’s version.
Sisney je bijela, plava i genetski nabujala na pravom mjestu, zbog čega je i postala seks simbol generacije koja je bombardirana savršenom monofacom na socijalnoj mediji. Sve popularnije žene teže istom arhetipu i nose iste slike svom kirurgu, a ovisno o sezoni pumpaju i tijelo trendy zahvatima - tko ne bi bio ljubomoran na (relativno govoreći) dostižnu Sisney koju mladi Amerikanci obožavaju upravo iz onih razloga iz kojih joj mnogi prigovaraju da je “mid”?
Zamislite frustraciju kad u doba suludih estetskih standarda, igle poistovjećene s korektorom i ogavne manipulacije tinejdžerima seks simbol bude osoba koja, eto, uz “prosječnu” facu i ostale karakteristike, prirodno ima raskošnije poprsje. Rekla bi jedna naša uzdanica: MOLIM?!
Eugenika ili dobar mamac?
Ali na stranu mljekarska zadovoljstva. Ova retorika nepobitno jest opasna, pogotovo u Trumpovoj ksenofobnoj Americi. Kao što sam već pisao, ekstremna ljevica cijelo je desetljeće dominirala medijskom propagandom.
Od političke korektnosti, toksičnog pozitivizma pa do raznoraznih tolerantnih pokreta poput BLM koje su nerijetko zalazile u protudiskriminaciju, ljevica (pogotovo američka) je ponosno mahala dozvolom za ubijanje svakog pridjeva, zamjenice i apozicije koji bi MOŽDA mogli uvrijediti bilo koga na Zemlji.
Nakon što su postali karikatura liberalističkih načela, bili su laka meta za odmazdu MAGA desnice koja je toliko infiltrirala pop kulturu da se country vratio u modu. Halo, country?!
Ne vadim Šabuzija kao obligatorni primjer za lijene čitatelje – on je odličan primjer korporativnog mamca, a držim da je reklama također jedan od njih.
Dok su se ljevica i desnica raspravljali oko toga što je u čiju guzu dopušteno, složili su se šaptom oko jedne stvari: konzumerizam je iznad svega toga. Bez obzira želite li slejati u Balenciazi na Charli XCX ili biti tradicionalan kršćanin s jahtom i pločicama dok svima objašnjavate zašto je vaš spol superioran, ne vidite šumu od drveća.
Sisney i American eagle izbacili su reklamu koja funkcionira identično Šabuziju koji je spojio elemente na koje će se okrenuti i ljevičari i desničari (bez obzira bio dojam dobar ili loš).
Atraktivna cura, estetika koja priziva zlatno doba Amerike i monolog koji će razbjesniti ove s naušnicama u nosevima.
Već iduća kampanja može se okrenuti oštro ulijevo jer sve ovo zapravo nikoga ni ne briga. Zahvaljujući socijalnoj mediji naučili smo da je svaki udah i izdah zapravo content, a ovo nam je dalo bar nekoliko dana contenta! I jedna i druga strana ima o čemu pričati!
American eagle već je polučio izuzetan uspjeh, Sisney i dalje ima što za pokazati bez obzira gledate li je slijeva ili zdesna, a ovi koji ovu reklamu prozivaju krajem woke kulture imaju novo zlatno tele koje će neprijatelja prizvati iz katakombi. Taj neprijatelj će desničarima nastaviti skretati misli s potonuća civilizacije u konzumerizam, a sukob oko gluposti toliko će proždrijeti i jedne i druge da se nitko neće baviti ničim pametnim bar 4-5 dana.
Beskorisna egzistencija, ali pametnom dosta!
*Stavovi izneseni u kolumnama i komentarima su osobni stavovi autora i ne odražavaju nužno stav redakcije Index.hr portala

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati