Na konferenciji u Zagrebu humanoidni robot razgovarao s posjetiteljima
NA ČETVRTOM izdanju konferencije Game Changer 4.0, održanoj 16. listopada u Z Centru, najveću pažnju publike privukli su jedan robot i domaća videoigra. Humanoidni robot Captcha i domaća nagrađivana igra SCUM studija, Gamepires, pokazali su koliko se tehnologija i kreativnost mogu ispreplesti u stvaranju iskustava koja pomiču granice između stvarnog i digitalnog svijeta.
Robot koji razgovara s ljudima
Captcha, humanoidni robot koji je sudjelovao u predavanju i razgovarao s posjetiteljima, bio je jedan od najfotografiranijih sudionika konferencije. Nakon što je s pozornice iznio svoje “stavove” o umjetnoj inteligenciji i budućnosti interakcije čovjeka i stroja, robot se spustio među okupljene, odgovarao na pitanja i, prema reakcijama publike, uvjerljivo pokazao da granice između ljudi i tehnologije postaju sve tanje.
Njegovo pojavljivanje simbolično je za ovogodišnju temu konferencije – humanizaciju tehnologije, odnosno promišljanje o tome kako inovacije mogu oplemeniti svakodnevni život umjesto da ga samo automatiziraju.
Hrvatska igra koja osvaja svijet
U Entertainment zoni posjetitelji su mogli isprobati SCUM, videoigru koja je već godinama međunarodni hit i ponos domaće gaming industrije. Igrači su imali priliku okušati se u realističnom survival iskustvu koje Gamepires kontinuirano nadograđuje i unaprjeđuje, a upravo su ovakvi projekti pokazali da Hrvatska ima značajno mjesto na svjetskoj gaming karti.
Gamepires je za svoj doprinos industriji osvojio i priznanje, Gaming design and animation of the year. Tijekom završnog dijela dodijeljene su Game Changer nagrade u 15 kategorija, uključujući AI, fintech, održivost i gaming industriju.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati