"Izgleda kao pijana kućanica": Kim Kardashian ismijali zbog hoda na modnoj pisti

KIM KARDASHIAN ponovno je glavna tema društvenih mreža i to zbog neobičnog nastupa na modnoj pisti.
Na Pariškom tjednu mode, Kim je prošetala modnom pistom na reviji Balenciage. Iako je njezina majka Kris Jenner s ponosom podijelila video njezinog hoda na svom Instagram profilu, publika nije bila toliko oduševljena. Ispod objave ubrzo su se nanizale negativne reakcije njihovih pratitelja.
"Izgleda kao pijana kućanica"
Jedan od njih je označio Kendall Jenner, Kiminu sestru koja je među najuspješnijim modelima na svijetu te je pitao: "Možeš li pomoći svojoj sestri?" Neki su je usporedili s "umornim djetetom" i "ženom koja je popila previše likera".
"Ovako ja hodam nakon što popijem dvije margarite i pokušavam biti neupadljiva kad sam zapravo pijana", "Predivna je, ali izgleda kao napaćena kućanica koja je previše popila i koja ide otvoriti ulazna vrata", "Zašto nije tražila lekcije od Kendall jer ovako se ne hoda", "Izgleda kao da je boli, da joj je muka ili kao da je pijana", "Pokušala je biti zavodljiva, ali joj ne ide", "Nitko od prisutnih nije čak ni gledao u nju", nizali su se komentari.
U čast Elizabeth Taylor
Inače, Kim je nosila Balenciaginu kreaciju inspiriranu noćnom haljinom s čipkom koju je nosila Elizabeth Taylor u filmu Mačka na vrućem limenom krovu (Cat on a Hot Tin Roof) iz 1958. godine. Kris Jenner je uz video naglasila i da je Kim nosila originalne dijamantne naušnice Elizabeth Taylor iz privatne kolekcije Lorraine Schwartz.
Kontroverzna suradnja
Unatoč bliskim vezama s Balenciagom, koje traju godinama, Kim je s brendom službeno postala ambasadorica tek 2023. godine. Ipak, to partnerstvo nije prošlo bez kontroverzi. Kim je bila i među onima koji su se našli na meti kritika nakon što je Balenciaga objavila kontroverznu kampanju koja uključuje djecu.
>>Balenciaga zgrozila ljude šokantnom kampanjom s djecom
Iako nije bila dio kampanje, njezina povezanost s brendom izazvala je nezadovoljstvo kod obožavatelja. Nakon kritika se Kim oglasila te osudila kampanju. "Trenutačno preispitujem svoj odnos s brendom, temeljeći ga na njihovoj spremnosti da preuzmu odgovornost za nešto što se uopće nije smjelo dogoditi - i na akcijama koje očekujem da će poduzeti kako bi zaštitili djecu", rekla je ona te dodala da je "zgrožena" i "bijesna" zbog reklame.
Naposljetku je ipak zadržala svoju poslovnu vezu s brendom.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati