Hailey Bieber o drugim brendovima: "Ljudi koji me ne inspiriraju nisu konkurencija"

HAILEY Bieber u raspravi o konkurentskim brendovima ljepote bira diplomatski put. S obzirom na to da se proizvodi njezinog brenda Rhode Beauty u Sephori nalaze tik uz one Selene Gomez i njezinog Rare Beautyja, osnivačica je objasnila zašto nema namjeru poticati rivalstvo među kupcima, piše E! Online.
"Uvijek je iritantno kada te suprotstavljaju drugim ljudima", rekla je Hailey za WSJ. Magazine u intervjuu objavljenom 14. listopada. "Nisam to tražila. Kada vas ljudi žele vidjeti na određeni način i stvore priču o vama u svojim mislima, nije na vama da to promijenite."
Umjesto toga, 28-godišnjakinja - koja je u braku s Justinom Bieberom, Seleninim bivšim dečkom - usredotočena je na uspjeh Rhodea u svijetu ljepote.
"Mislim da ima mjesta za svakoga", naglasila je, dodajući da se najviše natječe sama sa sobom. "Ne osjećam da su mi ljudima koji me ne inspiriraju konkurencija."
Manekenka, koja s 31-godišnjim Justinom ima 13-mjesečnog sina Jacka Bluesa Biebera, otkrila je da je pjevač među njezinim najvećim obožavateljima. "Testiram ih na svom suprugu, testiram ih na svojim prijateljima. Opsjednuta sam proizvodima", objasnila je.
Nema zle krvi
Unatoč glasinama o svađi između Hailey i Selene, koje su proizašle iz turbulentne veze pjevačice s Justinom od 2010. do 2018. godine, obje su suptilno potvrdile da među njima nema zle krvi.
U svibnju je Selena podržala Hailey lajkanjem objave na Instagramu kojom je najavljeno da Rhode stiže u Sephoru. Nakon toga, Selena je podijelila citat autorice Abbie Wiggins na svojim Instagram pričama, koji je glasio: "Važni ste. Vaš glas je važan. Vaše srce je važno. Vrijedite mnogo više nego što znate." Uz objavu je dodala: "Znate tko ste i navijam za vas."
Za Hailey, stvaranje Rhodea bilo je više od poslovne prilike. Radilo se o autentičnosti.
"Vrlo sam, vrlo strastvena oko njege kože", rekla je za Elle U.K. 2023. godine. "Jako sam posvećena svojoj rutini i održavanju zdravlja kože te osjećam da sam bila vrlo transparentna s ljudima o tome. Nikada ne želim zadržavati informacije za sebe, uvijek želim biti netko tko može podijeliti što koristi, što voli, što djeluje, a što ne."
"Moja je nada uvijek bila da ako me izuzmete iz brenda", nastavila je, "ili možda netko jednostavno ne bi znao da je to moj brend, da bi se svejedno zaljubili u same proizvode."

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati