Ekipa konobara iz Imotskog osvojila 20.000€ skupljajući čepove

Sadržaj nastao u suradnji s: Coca-Cola HBC Hrvatska
"KAKO TO obično izgleda u manjim mjestima poput Imotskog, gostima je bilo smiješno što skupljamo čepove, ali nismo se dali omesti”, ispričao nam je Marko Antunović, voditelj imotskog Day&Night Bara Shelby smještenog u Ulici kralja Zvonimira koja spaja grad s državnom cestom D76.
Zajedno s četvero kolega, Markom Rebićem, Petrom Kadijević, Matom Rebićem i Mihovilom Gudeljom osvojio je 20.000 eura, nakon što su skupili 3.000 čepova i pobijedili u nagradnoj igri koju je organizirala Coca-Cola HBC Hrvatska.
“Trudili smo se i na kraju je rezultiralo osvajanjem svih nagrada, a pogotovo one najslađe, glavne", objasnio nam je Antunović koji je do nagrade došao skupljajući čepove Coca-Cole, Fante, Spritea, Schweppesa, Römerquellea, Fuzetea i Cappy napitaka u staklenoj ambalaži.
Na rođendan saznao da je pobijedio u nagradnoj igri
Premda je nagradna igra završila u svibnju, a pobjednici su proglašeni 6. lipnja, još uvijek dolaze sebi, rekao nam je. Taj dan ostat će u posebnom sjećanju našem sugovorniku jer je tada imao dvostruki razlog za slavlje.
"Ako ćemo iskreno, dojmovi se još nisu slegli iako je već prošlo određeno vrijeme. Kad su me nazvali iz Coca-Cole, mislio sam da je neka šala, pogotovo što se to sve odvilo na moj rođendan pa je djelovalo nestvarno. U svakom slučaju, lijepa čestitka za rođendan."
Pitali smo ga na što će on i ostali iskoristiti nagradu, ukupno 20.000 eura na Aircash karticama pojedinačne vrijednosti 1.000 eura.
Nagrade neće potrošiti uzalud
“Pa svatko od nas je već nekako isplanirao, većina sredstava će ići u dobre stvari. Kolegica na primjer otvara salon, drugi kolega uzima auto. Tako da sve je dobro potrošeno, nije ništa uzalud”, navodi Antunović koji je zajedno s timom do glavne nagrade došao kroz tri kruga.
Osim Aircash kartica, sa skupljenih 600 čepova natjecali su se za 4× Konzum poklon bona po 20 €. Sudionici nagradne igre “Coca-Cola: Sakupljaj čepove i preuzmi fantastične nagrade” koji su skupili više od 900 čepova, mogli su osvojiti 4× Wolt poklon bona po 40 €, dok su u trećem krugu s 1.500 čepova imali priliku osvojiti 4× INA poklon bona po 50 €.
"Bili smo dosta skeptični, ali nismo odustajali. U svakom slučaju, i da nismo osvojili, bilo je zanimljivo", zaključio je Marko Antunović.
Fokus na one koji žive brend
Filip Grljević, marketing menadžer za kanal neposredne konzumacije u Coca-Coli HBC Hrvatska, objasnio nam je pozadinu ove inicijative i zašto su se odlučili organizirati nagradnu igru u kojoj će natjecatelji biti konobari, a ne njihovi gosti.
Upravo su, smatra, konobari ti koji čine ključnu razliku u krajnjem izboru potrošača jer su prvi kontakt s brendom, svakodnevno komuniciraju s gostima i imaju veliki utjecaj na to koje će se piće naručiti.
Upravo su stoga u Coca-Coli odlučili pokazati zahvalnost za trud i partnerstvo koje konobari ostvaruju s Coca-Cola brendovima.
“Umjesto klasičnih kampanja usmjerenih prema krajnjem potrošaču, odlučili smo staviti fokus na one koji svakodnevno 'žive' naš proizvod, na terenu, iza šanka. Htjeli smo im dati dodatni motiv, ali i konkretno priznanje kroz sustav nagrađivanja koji ih izravno uključuje i cijeni njihov rad", objasnio je Grljević.
Praktične nagrade i dobri rezultati
Tim koji je osmislio nagradnu igru “Coca-Cola: Sakupljaj čepove i preuzmi fantastične nagrade” vodio se time da nagrade moraju biti praktične i korisne. To se u ovom primjeru i ostvarilo.
No prije odluke, ideje su testirane na terenu.
"Kroz razgovore s konobarima i osobljem na terenu dobili smo vrlo jasan uvid u njihove potrebe i preferencije. Nagrade poput bonova za trgovinu, gorivo ili dostavu, kao i prepaid kartice, pokazale su se kao najbolji način da ih nagradimo na način koji im najviše znači. U konačnici, cilj nam je bio da im omogućimo izbor i fleksibilnost."
Za kraj smo Grljevića pitali koliko je zadovoljan odazivom i brojem prijava.
"Zadovoljni smo postignutim rezultatima. Odaziv je bio dobar, a kampanja je ostvarila svoj cilj. Motivirala je konobare, potaknula timsku dinamiku unutar objekata i dodatno osnažila prisutnost naših brendova na terenu", rekao je marketing menadžer za kanal neposredne konzumacije u Coca-Coli HBC Hrvatska Filip Grljević te naglasio da se ovakav koncept pokazao kao vrlo učinkovit jer je potaknuo timski duh, angažman i pozitivnu energiju na terenu.
Na kraju je zaključio da iz Coca-Cole HBC Hrvatska žele nastaviti graditi ovakve vrijednosti rekavši: “Svakako imamo namjeru ponoviti ovakvu ili sličnu inicijativu u budućnosti."
Sponzorirani sadržaj donose Index i Coca-Cola HBC Hrvatska u skladu s najvišim profesionalnim standardima.

bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti