Rolls-Royce završio je u bazenu. Prestižna marka proslavila je glazbene legende

ROLLS-ROYCE obilježava dugogodišnju povezanost modela Phantom sa svijetom glazbe, koji će iduće godine proslaviti svoj stoti rođendan. Kroz desetljeća, ovaj luksuzni automobil postao je simbol uspjeha za glazbenike svih žanrova – od jazza i rocka do rapa i R&B-a.
"Od zlatnog doba Hollywooda do uspona hip-hopa, glazbenici su koristili Phantom za izražavanje svog identiteta i propitivanje konvencija. Njihovi automobili često su postajali ikone s trajnim mjestom u povijesti moderne glazbe," izjavio je Chris Brownridge, izvršni direktor Rolls-Royce Motor Carsa.
Povodom proslave Rolls-Royce će na gala zabavi boraviti ni manje ni više nego u bazenu.
Glazbene legende i njihovi Phantomi
Marlene Dietrich bila je među prvim glazbenim zvijezdama koja je dobila zeleni Phantom I kao poklon od Paramount Studiosa 1930. godine. Elvis Presley kupio je svoj Phantom V 1963., opremljen mikrofonom i zrcalom, dok je John Lennon svoj crni Phantom V iz 1964. pretvorio u psihodelično remek-djelo prije izdavanja albuma "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band" 1967. godine.
Ekstravagantni Liberace vozio se na pozornicu u Phantom V prekrivenom sitnim komadićima ogledala tijekom svojih nastupa u Las Vegasu, dok je Sir Elton John posjedovao nekoliko modela, uključujući ružičasto-bijeli Phantom V s posebno pojačanim zvučnim sustavom.
Phantom u modernoj glazbenoj kulturi
U novije vrijeme, Phantom je postao neizostavan dio hip-hop kulture. Pharrell Williams i Snoop Dogg predstavili su ga u svom hit spotu "Drop It Like It's Hot" iz 2004., a Curtis "50 Cent" Jackson pojavio se s Phantom VII Drophead Coupé u popularnoj seriji "Entourage".
Kako Phantom ulazi u svoje drugo stoljeće, nastavlja pratiti uspjeh, individualnost i moć ljudske mašte za glazbenike diljem svijeta. Nema sumnje, u spotovima će ova marka i dalje biti česti akter.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati