Zoomu se za vrijeme pandemije prihodi povećali za 355 posto
PRIHODI američke videoaplikacije Zoom više su nego učetverostručeni u drugom fiskalnom tromjesečju zahvaljujući pandemiji koronavirusa koja je preusmjerila službena i privatna okupljanja na internet.
Tvrtka je u ponedjeljak izvijestila da su joj prihodi u tromjesečnom razdoblju zaključno sa srpnjem poskočili 355 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, na 663,5 milijuna dolara.
Neto dobit porasla je s prošlogodišnjih 5,5 milijuna na 186 milijuna dolara.
Zoomov zamah za vrijeme karantene
Za vrijeme pandemije koronavirusa mnoga poduzeća i građani bili su prisiljeni raditi putem interneta, organizirajući sastanke na digitalnim platformama, poput Zooma.
U mnogim su zemljama i nastava i društveni događaji prebačeni na internet, što je dalo dodatnog zamaha Zoomovom rastu.
Osnovna je verzija Zooma besplatna, a tvrtke plaćaju pretplatu za dodatne funkcije. Zoom trenutno ima 370.200 korisnika koji plaćaju dodatne usluge, gotovo šesterostruko više nego u istom lanjskom razdoblju.
Zoom očekuje snažan rast u cijeloj fiskalnoj godini 2021., predviđajući prihode u rasponu od 2,37 do 2,39 milijardi dolara, pod pretpostavkom kontinuirano snažne potražnje za uslugama rada od kuće.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati