Splićanka: Vozačica Bolta je izbacila curicu (9) s autizmom. Policija: Nema prekršaja
JUČER se mlada Splićanka požalila lokalnom portalu Dalmacija danas ispričavši kako je za vrijeme vožnje taksijem sa svojom mlađom devetogodišnjom sestrom, oboljelom od autizma, doživjela vrlo neugodu situaciju. Naime, ispričala je tamošnjim novinarima kako je njezinoj sestri, koja ima autizam i neverbalna je, naglo pozlilo te je povratila na stražnjem sjedalu, nakon čega ih je vozačica Bolta izbacila iz auta te ih tražila 70 eura za čišćenje auta.
Djevojčica, osim što ima autizam, nije u stanju pričati
"Jučer smo ja i moja sestra koja ima autizam i nije verbalna (9) putovale taksijem (Bolt) od Vranjica do City Centera. Nažalost, mojoj sestri je iznenada pozlilo i zbog toga što nije mogla verbalno komunicirati, povratila je na sebe, mene i stražnje sjedalo.
Umjesto da se taksistkinja brine o našem stanju i ponudi pomoć, reagirala je na vrlo nepristojan način. Samo je povikala: 'Ajme, moj sic, nemoj po sicu, samo mi je to u glavi!'. Potom nas je izbacila na cestu, gdje nije bilo nogostupa.
Također je zahtijevala da joj odmah damo minimalno 70 eura, iako unutarnje pranje auta obično košta između 20 i 25 eura (što ja nisam znala, pa sam joj dala 70 eura). Šokirane i zgrožene, sestra i ja morale smo hodati cestom prekrivene njezinom povraćotinom, dok nismo došle do rodičine zgrade koja je udaljena 15 minuta od mjesta gdje smo izbačene.
Kako znamo identitet vozačice, slučaj smo prijavili policiji. Smatram da je važno da ova informacija izađe u javnost jer želim upozoriti na nedostatak empatije i profesionalizma u uslužnim sektorima, posebno kada se radi o osobama s posebnim potrebama.
Ova situacija pokazuje koliko je bitno da uslužni radnici pristupaju svojim klijentima s razumijevanjem i poštovanjem te da se svi korisnici usluga tretiraju pravedno i s pažnjom. Nadam se da će ovo iskustvo potaknuti veći fokus na standarde usluga i bolju obuku za rad s osobama u teškim situacijama", kazala je Splićanka portalu Dalmacija danas.
Iz policije kažu da nisu utvrdili prekršaj, ni kazneno djelo
Indexu je danas potvrđeno da je slučaj prijavljen policiji, ali da u njemu nisu utvrđeni elementi ni kaznenog ni prekršajnog djela.
“Dana 6. kolovoza zaprimljena je dojava kako je vozačica taksija iz taksija izbacila maloljetnike, nakon što je jedna od njih povratila u vozilu te im je naplatila trošak za čišćenje vozila. Utvrđeno je da u događaju nema elemenata kaznenog djela koje se progoni po službenoj dužnosti, kao ni prekršaja. O događaju ćemo izvijestiti Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture”, kazali su Indexu iz policije.
Bolt: Naši partneri nemaju pravo na takav način tražiti novac za čišćenje
Index je upitao Bolt za komentar ovog slučaja, a zanimalo nas je što su poduzeli po tom pitanju. Oni su, između ostalog, kazali da partneri vozači nisu njihovi zaposlenici te da nemaju pravo na takav način tražiti novac već da se šteta prvo mora prijaviti njima.
"Žao nam je što je korisnica imala neugodno iskustvo tijekom vožnje te se protivimo bilo kojem obliku nasilja, bilo od strane partnera vozača ili korisnika. Naš operativni tim je obaviješten o situaciji i u kontaktu smo s korisnicom. Iako trećim stranama ne možemo otkrivati koje mjere poduzimamo prema partnerima vozačima i korisnicima, ovu situaciju shvaćamo ozbiljno i poduzimamo odgovarajuće radnje prema našim procedurama.
Još jednom moramo naglasiti da partneri vozači nisu naši zaposlenici. Također, nemaju pravo zahtijevati dodatni novac za čišćenje vozila, već u takvim slučajevima moraju prijaviti štetu nakon vožnje i očekivati nadoknadu od Bolta.
Potičemo naše korisnike da prijave sva negativna iskustva Boltovoj korisničkoj službi. Naš tim odgovara na sve zahtjeve i poduzima potrebne korake, uključujući provođenje istrage i suradnju s policijom, ako joj je korisnik prijavio slučaj. Ako partneri vozači ne poštuju Boltove uvjete i pravila platforme, njihov pristup platformi može biti trajno blokiran.
Kontinuirano radimo na poboljšanju naše usluge na temelju povratnih informacija korisnika platforme kako bismo osigurali da se svi korisnici osjećaju sigurno te unaprijedili kvalitetu, čime pomažemo spriječiti ovakve situacije u budućnosti", kazali su iz Bolta Indexu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati