Potražnja u Aziji utjecala na prodaju BMW-a, prodano za trećinu više auta nego lani
NJEMAČKI proizvođač automobila BMW prodao je u prvom tromjesečju za trećinu više vozila nego u istom razdoblju prošle godine, a nadmašio je i pretpandemijsku razinu, zahvaljujući snažnoj azijskoj potražnji, pokazuju najnoviji podaci.
U prva tri ovogodišnja mjeseca BMW je na globalnoj razini prodao 636.600 automobila brendova BMW, Mini i Rolls-Royce, 33.5 posto više nego u istom razdoblju 2020., kada su u svijetu uvedena stroga ograničenja radi suzbijanja pandemije novog koronavirusa.
Prodaja je uvećana i za pet posto u odnosu na prvi kvartal pretpandemijske 2019. godine, pokazuju podaci objavljeni u četvrtak.
"Rekordna prodaja naglašava ambiciozne ciljeve rasta koje smo zacrtali za ovu godinu”, rekao je čelnik prodaje u BMW-u Pieter Nota.
Rast prodaje pripisuju sve izraženijoj potražnji iz Azije, gdje je BMW prodao rekordnih 237 tisuća automobila. Samo u Kini prodao ih je oko 230 tisuća, 60 tisuća više nego u prvom tromjesečju 2019. godine.
Zadovoljavajuće brojke u SAD-u i Europi
U Europi je prodao 239.000 automobila, manje nego u pretpandemijskom razdoblju, ali osam posto više nego u prva tri mjeseca 2020. Europa je počela uvoditi stroga ograničenja radi suzbijanja pandemije u prošlogodišnjem ožujku, podsjeća dpa.
U SAD-u njemački je proizvođač u prva tri ovogodišnja mjeseca prodao 78.000 vozila, 17 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, no prodaja mu je bila slabija nego u pretpandemijskom razdoblju.
BMW je u usporedbi s prošlom godinom udvostručio prodaju vozila na električni pogon, prodavši 70.200 hibridnih i električnih automobila.
"Time smo na dobrom putu da do kraja ove godine prodamo više od 100 tisuća potpuno električnih vozila i dosegnemo brojku od najmanje milijun vozila s hibridnim ili potpuno električnim pogonom u prometu", poručio je Nota.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati