Novi program HRT-a danas emitira emisiju o Badnjaku, a to je tek početak spektakularne gluposti
Foto: Index/HRT
Hrvatska radiotelevizija godišnje od pretplate prikupi 1,2 milijarde kuna. Taj novac dosad su trošili maltretirajući gledatelje koji još nisu naučili zaobilaziti njihove kanale na području Hrvatske. Od 1. siječnja svoj besmisleni program počeli su prikazivati i nesretnicima na drugim kontinentima.
S vladom su sklopili ugovor zahvaljujući kojem je pokrenut 5. program HTV-a namijenjen dijaspori. Emitira se od 2 do 10 po hrvatskom vremenu, odnosno od 18 do 2 po vremenu istočne obale SAD-a ili od 11 do 19 u Australiji.
Spektakularna glupost i bezobrazluk
Ono što nude gledateljima preko oceana zaista je spektakularno u gluposti i bezobrazluku. Danas, 2. siječnja, odlučili su im reprizirati "Jelovnike izgubljenog vremena" s receptima za Božić i Badnjak. Osam dana nakon Božića takvo što može emitirati samo netko tko lopatom trpa emisije u program ne razmišljajući ni o vremenu, ni o povodu, niti ga je uopće briga što radi. "Jelovnici izgubljenog vremena" na HTV-u povremeno se emitiraju već desetak godina i tu već pljesnivu emisiju odlučili su prikazati u drugom danu emitiranja novog programa. Medijska logika obično je drugačija. Za prve dane novog programa pripremaju se najjače emisije koje medij može proizvesti, daje se nešto novo, nešto što će stvoriti gledateljima ili čitateljima naviku da dolaze na taj kanal, provjere što ima novo na internetskim stranicama ili u novinama. HRT za to, naravno, nije briga. Oni imaju sigurno financiranje, nekakav ugovor koji moraju barem formalno ispuniti i u program trpaju sve ono čega se žele riješiti. Ili platiti autorima novi honorar za davno prodane emisije.
No to nije jedino u čemu su danas gledatelji mogli uživati. HTV im je reprizirao i prošlotjedno Otvoreno koje ipak ima nekakvog smisla. U njemu se raspravljalo o tome što hrvatsku politiku očekuje u 2018. godini. I možda se baš u takvim emisijama krije razlog zašto HTV uopće ima kanal za dijasporu. Treba nekako sve te ljude s hrvatskim putovnicama motivirati da glasaju na izborima. I da daju glas onima koji upravljaju HTV-om. A to je u ovom trenutku HDZ. Pritom ne shvaćaju da tim novim iseljenicima ne mogu podvaljivati iste stvari zbog kojih su i iselili. Ne zaboravimo, nisu ljudi otišli samo da bi našli posao. Otišli su jer Hrvatska postaje nepodnošljiva.
Samo reprize
Cijeli program, a nema ga puno, popunjen je reprizama. Osim vijesti na engleskom jeziku koje su donekle friške i iz kojih dijaspora može doznati što se događa u starom kraju, sve ostalo je već poprilično usireno. HTV 5 tako nudi petminutni dokumentarac o stećcima Imotske krajine koji naravno prikazuje čak dvaput u jednom danu. Obradovat će gledatelje i emisijom o radiokirurgiji jer to je nešto što im je u novim domovinama potpuno nepoznato.
Izmislili Agenciju za električne medije
Da, ipak, sve ne bi bilo tako crno, u raspored su uvrstili i emisiju Informativka s temom: Agencija za električne medije. Tu se HTV zaista iskazao. Gledatelje će Informativkom informirati o agenciji koja uopće ne postoji, niti je ikada postojala.
Lokalne vijesti za globalnu publiku
Već sutra će im, pak, prikazati Regionalni dnevnik u kojem će 40 minuta moći gledati lokalne vijesti poput otvaranja novih pločnika, postavljanja rasvjete ili problema s odlagalištima otpada. Usrećit će ih i Potrošačkim kodom da vide kako potrošače varaju u Hrvatskoj. Sve da ih osnaže u odluci da im je odlazak iz Hrvatske bio najbolja odluka u životu. Ako ništa drugo, za razliku od nas koji smo još ovdje, ne moraju plaćati takvo televizijsko smeće.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati