Pad interneta pogodio i britanske banke. "Ovo je zabrinjavajuće"

BRITANSKA banka Lloyds potvrdila je da je prekid rada njezinih digitalnih servisa, kao i servisa njezinih podružnica Halifax i Bank of Scotland, izravno povezan s današnjim problemima Amazon Web Servicesa (AWS).
"Možda ste vidjeli izvještaje o problemima s AWS-om koji danas utječu na brojne web stranice i aplikacije u Ujedinjenom Kraljevstvu", objavljeno je na službenom profilu banke na platformi X.
"Znamo da to trenutno utječe i na neke naše usluge. Žao nam je zbog toga. Molimo vas za strpljenje dok istražujemo uzrok problema."
"Ovo je zabrinjavajuće"
Problemi su izazvali nezadovoljstvo korisnika, a među kritičarima se našao i profesor informatike sa Sveučilišta u Bathu James Davenport, koji je rekao da je "zabrinjavajuće vidjeti britanske banke pogođene" i dodao da bi banke trebale ograničiti korištenje cloud usluga na Ujedinjeno Kraljevstvo ili Europu, umjesto da se oslanjaju na infrastrukturu koja radi iz SAD-a.
Korisnici na društvenim mrežama prijavljuju da im kartice bivaju odbijene, no BBC te navode nije mogao neovisno potvrditi.
Iz Lloydsa su naveli da su u kontaktu s medijima i da će uskoro objaviti dodatne informacije.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati